1. خانه
  2. اخبار
  3. تور عکاسی چیلیک این بار به کویــر می رود

تور عکاسی چیلیک این بار به کویــر می رود

" پایگاه عکس چیلیک " مقصد یازدهمین تور عکاسی خود را همزمان با سالروز تولد شاعر همزاد با احساس و آشنا با روح آب " سهراب سپهری " به سوی زادگاه این شاعر تصویرساز و همسایه اش، کویر مرنجاب قرار داده است.

کویر مرنجاب در استان اصفهان واقع شده و یکی از زیباترین جاذبه های اکوتوریستی ایران محسوب می شود.

بنای کاروانسرای مرنجاب که به دستور شاه عباس صفوی در کنار قنات مرنجاب بنا نهاده شده از جمله آثار تاریخی موجود در منطقه است که ایستگاه استراحت و نقطه آغازین سفرهای کویری است.

 روستای چنار ، محل تولد سهراب، صحن امامزاده سلطانعلی "ع"  آرامگاه سهراب، کاروانسرا و کویر مرنجاب از اهداف دیداری و عکاسی این تور است.

تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " بنا به پیشنهاد مخاطبین و با هدف ایجاد محیطی سالم و صمیمی برای عکاسی از مناطقی مستعد عکاسی طبیعت، معماری، موضوع مستند و … راه اندازی شده است و امروز در میان تورهای برگزار شده مراکزی همچون: دامغان و شاهرود،لاله های واژگون خوانسار، دریاچه و روستای اوان در منطقه الموت قزوین، شیرگاه واقع در منطقه فیروزکوه، شهرستان ری، محمودآباد آمل، روستای احمدآباد، تفرش و … به چشم می آید.

لازم به یادآوری است، برگزار کننده به آموزش غیرمستقیم کارگاهی در بطن این تورها معتقد بوده و با ایجاد گفتگو و طرح بحث هایی به منظور تقویت و تحکیم مبانی نظری هنرعکاسی همواره کوشیده است تا همراه با عکاسی، تعریف جایگاه عکس را نیز در علوم اجتماعی مورد ارزیابی قرار دهد.

تور یک روزه " پایگاه عکس چیلیک " به مقصد کویر مرنجاب، صبح روز ۵ شنبه، ۲۳مهرماه برگزار می شود.

علاقمندان جهت انجام ثبت نام و شرکت در این تور می توانند "ایـنـجـا" کلیک کنند و یا برای دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون نحوه برگزاری و شرایط حضور، با شماره ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ (ده خط) تماس حاصل نمایند.
تورهای بعدی این پایگاه دیدار و عکاسی از منطقه تاریخی قلعه رودخان و ماسوله در استان گیلان، زیستگاه طبیعی حاشیه اراک و کارگاه های سنتی شهر یزد است.

پیشین
گزارشی از مناظره بیل گیتس و استیو جابز در یک برنامه تلویزیونی
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست