1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تور عکاسی چیلیک در « غار کتله خور » برگزار شد

تور عکاسی چیلیک در « غار کتله خور » برگزار شد

پنجاه وهفتمین تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک در میان دالان های پیچ در پیچ و راهروهای سرشار از استالاکتیت‌ها و استالاگمیت‌های آهکی غار کتله خور در حاشیه شهرستان گرماب استان زنجان برگزار شد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” (Chiilick.com) در این سفر که ۲۰ نفر از عکاسان علاقه مندان به موضوع های مستند و طبیعت نوردی حضور داشتند، همسفران در مسیرراه با دریافت راهنمایی های لازم، از برنامه های درنظرگرفته شده به واسطه مسئول تور و راهنمای محلی آگاه شدند.
پایگاه عکس چیلیک پس از گذر از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک، به منظور دستیابی به بخش تکمیلی اهداف با دومین دور برگزاری این تورها، برنامه ریزی این تور را به شکل و شیوه ای قرار داد که همسفران سحرگاه پنجشنبه ۴ مهرماه جاری از تهران عازم شده و پس از حضور در مقصد، پس از صرف صبحانه، عازم ورودی غار شده و با حضور راهنما و کارشناس منظور، مسافت های هماهنگ شده ای را برای دیدار و عکاسی طی کردند. اگرچه عکاسی از نماهای داخلی غار با نورهای تعبیه شده مشقی مشکل مقابل این همسفران قلمداد می شد، با این وجود همکاری ها و ممارست های لازم در کنار علاقه به ثبت های زیبا و بهره برداری های تصویری، همسفران این تور عکاسی را با عکس هایی موفق مواجه کرد.

پایان بخش برنامه پنجاه وهفتمین تور عکاسی چیلیک پس از مشارکت در انعکاس گزارش تصویری تور، شرکت در جلسه نمایش آثار برتر و نقد و بررسی عکس های این سفر می باشد که با حضور همسفران فعال و مجاز به حضور، در اتاق آموزش دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” برگزار خواهد شد.
بنا بر اقتضای شرایط و نیاز پرداختن هرچه تخصصی تر به مقوله عکاسی از غار، مقرر شد تور عکاسی غار کتله خور به شکل دو روزه در دی ماه سال جاری نیز تکرار شود تا در ضمن برگزاری نشستی توجیهی، آموزشی، پیش از برگزاری سفر در دفتر ” پایگاه عکس چیلیک “، زمینه ساز موفقیت هرچه کامل تری را برای همسفران این تور را فراهم آورد.

اسامی همسفران همراه در تور عکاسی ” غار کتله خور ” در استان زنجان به این ترتیب است:
محمدرضا(امید) آقایی، مهدی امیری، ابراهیم باقرلو، ریحانه بی آزاران، اکرم جمعی، محمد جباری، محمدرضا خرازی، سعید داودی، مهتاب خرازی، مهدیه روستائی، حسنیه روستائی، مهدی سروری، مهدی طاهری، حسین عادل خانی، محمدرضا زارع، محمدسجاد قهرمانی، مهدی کاظمی خالدی، مجتبی محسنی، فاطمه میرالی.

مدیریت پایگاه عکس چیلیک خود را متعهد می داند به واسطه تمامی راهنمایی ها از ” سالار نیرهدی ” و همچنین به واسطه هماهنگی ها و پشتیبانی ها از ” مجید یوزباشی ” و سایر همکاران ایشان در سازمان همیاری و مشارکت شهرداری زنجان که در برنامه ریزی و همراهی این تور نقشی بسزا داشتند، تقدیر و تشکر نماید.
از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” پس از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی: مستند، مفهومی، منظره و طبیعت، روایی وگزارش، چهره، اجتماعی، معماری و … افزایش دهند.
مطابق با رسم تمامی تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” مقرر شد تا با مشارکت همسفران فعال (صاحب اثر در گزارش تصویری و عکس های منتخب)، نشست نقد و بررسی عکس های این تور برگزار شده و عکس ها و نگاه برتر در این نشست بنا بر رای و نظر همسفران و حاضرین علاقه مند مورد معرفی قرار می گیرند.
تورهای آتی ” پایگاه عکس چیلیک “  با هدف عکاسی از: شهرکرد(بازفت)، جنگل و آبگیر الندان، تاسوعا و عاشورای عروسان و خور و بیابانک، غار کتله خور زنجان، روستا و کویر ورزنه، پلور، تالاب های انزلی و میانکاله، کلیبر، کردستان، دریاچه شورمست، تفرش، پلور، غار رود افشان، ترکمن صحرا، شیراز و تخت جمشید، سوادکوه، پل ورسک و شیرگاه، عشایر دشت مغان، جنگل ناهارخوران در گرگان، طبیعت آستارا، طبیعت منطقه کپورچال و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.

علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری و شرکت در تورهای پایگاه عکس چیلیک، با شماره اصلی دفتر این رسانه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ و یا مسئول تورهای عکاسی این پایگاه ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ تماس حاصل نمایند.

پیشین
نمایشگاه انفرادی « فرشته شادی » در کافه عکس
پسین
نمایشگاه گروهی آثار عکاسان لامرد در حمایت از بیماران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست