1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تور یک روزه عکاسی از لاله های واژگون خوانسار

تور یک روزه عکاسی از لاله های واژگون خوانسار

مسئول برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” بنا بر تشخیص شرایط موضوعی و تقاضای عکاسان علاقه مند به موضوع های زیست محیطی، از برگزاری تور عکاسی یک روزه به مقصد شهرستان خوانسار واقع در استان اصفهان خبر داد.

در این سفر عکاسان همسفر با حرکت شبانه از مقابل دفتر این رسانه، از ابتدای صبحگاه روز پنجشنبه ۱۸ اردی بهشت ماه جاری برنامه عکاسی خود را از لاله های واژگون که مختص اقلیم این سرزمین و حومه آن بوده و آسیب های انسانی هر ساله این گونه زیبا و نادر گیاهی را در معرض تراکم محدود تری قرار داده، آغاز کرده و در بخش اصلی این برنامه از این موضوع به عکاسی می پردازند.

همچنین بنابر رضایت همسفران و شرایط زمانی حضور و عکاسی از امامزاده احمد(ع)، بوستان سرچشمه، کوچه باغ های سنتی شهرستان و… از دیگر اهداف عکاسی در این سفر یک روزه عکاسی تعریف شده است.

پایان بخش برنامه های این سفر – بنابر رضایت همسفران – تامین گز، عسل، گردو، انگبین و سایر سوغات های این شهرستان توسط همسفران از یکی از اصیل ترین تولیدی ها و فروشگاه های شهرستان می باشد.

زمان حرکت این تور آخرین ساعات شامگاه چهارشنبه از تهران بوده و همسفران – به یاری پروردگار مهربان – شامگاه پنجشنبه در تهران خواهند بود.
لازم به تاکید است که این برنامه محدود به نفرات متقاضی ثبت نام در زمان ذکر شده می باشد و اسامی همسفران از عصر روز دوشنبه با ورود به صفحه دسترسی کاربران معرفی خواهند شد.
علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این تور فوق برنامه حداکثر تا پایان روز دوشنبه ۱۵ اردی بهشت ماه جاری حضور خود را به مسئول تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” به واسطه تماس با شماره ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ اعلام و نام خود را در فهرست همسفران درج نمایند.

پیشین
پرفورمنس (سفید وارونه) در نگارخانه ژینوس
پسین
زندگی خانم بازیگر در یک روستا +تصاویر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست