1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. توسط «حاج عسکر سفالگر» پوستر جشنواره عکس لالجین رونمایی شد

توسط «حاج عسکر سفالگر» پوستر جشنواره عکس لالجین رونمایی شد

توسط «حاج عسکر سفالگر» یکی از پیشکسوتان عرصه سفالگری سنتی در استان همدان ، پوستر جشنواره عکس لالجین شهر جهانی سفال رونمایی شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک پوستر نخستین جشنواره سراسری عکس لالجین شهر جهانی سفال توسط حاج عسگر عسگری قدیمی ترین سفالگر لالجین و پدر شهید غواص علی رضا عسگری با حضور مسئولین شهر لالجین رونمایی شد.
حاج عسکر عسکری سفالگر پیشکسوت شهر لالجین استان همدان زحمات زیادی را برای معرفی هرچه بیشتر این هنر اصیل و بومی منطقه متحمل شده و هنرجویان فراوانی را در این سالهای کار و تلاش تربیت کرده و پرورش داده است.
پیشنهاد دعوت از عسکر عسکری به اجماع رای و نظر کارشناسان و مدیران و بنا بر سالها تلاش صادقانه و کار مفید در این عرصه صورت گرفت و ایشان ضمن آرزوی توفیق برای دست اندرکاران این جشنواره مراتب سپاسگزاری شان را از حضور و برگزاری اینگونه امور فرهنگی-هنری برای معرفی هنر سفال و سفالگری لالجین همدان اظهار کردند.

در این مراسم که در سالن اجتماعات سینا برگزار شد، هنرمندان و مدیرانی چون: حمید محبی مجید شهردار لالجین، مدیر اجرایی و هنری جشنواره مجید مرادی، پور مختار نماینده شهرستان های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، قنبری فرماندار شهرستان بهار، قاسمی معاون سازمان صنایع دستی و میراث فرهنگی استان همدان، باقری معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان بهار و تنی چند از سفاگران و علاقمندان به این هنر اصیل و سنتی حضور داشتند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
عکاسان جشنواره عکس گردشگری قزوین معرفی شدند
پسین
نمایشگاه عکس «نزدیک شدن» حاج جعفری در گالری اُ

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست