1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. ثبت نام کارگاه های چهارمین دوره ۱۰ روز با عکاسان ایران

ثبت نام کارگاه های چهارمین دوره ۱۰ روز با عکاسان ایران

ثبت نام کارگاه های آموزشی نظری و عملی چهارمین دوره ۱۰ روز با عکاسان ایران آغاز شد .

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه انجمن عکاسان ایران، با آغاز ثبت نام کارگاه های دوره ۱۰روز با عکاسان ایران، دبیر چهارمین دوره این رویداد، گفت: فرصت ثبت نام در این کارگاه ها تا یک ساعت قبل از برگزاری هر کارگاه، وجود دارد و علاقه مندان می‫توانند با مراجعه به نشانی سایت پس از تکمیل فرم و واریز مبلغ اعلام شده، مراحل ثبت نام را طی کرده و در روز مقرر، نیم ساعت قبل از برنامه به دبیرخانه ۱۰روز با عکاسان ایران، مستقر در خانه ی هنرمندان ایران مراجعه و کارت ورودی خود را دریافت کنند.

10روز با عکاسانمجید ناگهی، در ادامه افزود: اطلاعات داده شده به منزله پذیرش درخواست کننده برای کارگاه های انتخابی خواهد بود.
اعضای انجمن‫های عکاسی با کارت معتبر از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار خواهند بود. همچنین، دانشجویان رشته‫ عکاسی با کارت معتبر از تخفیف ۲۵ درصد برخوردار هستند.
وی در ادامه، اظهار داشت: ارائه کارت معتبر برای اعضای انجمن های عکاسی و دانشجویان عکاسی در هنگام دریافت کارت ورود به کارگاه، الزامی است.

ناگهی، خاطر نشان کرد: افراد زمانی در سایت پذیرش خواهند شد که تمامی مراحل را (طبق قوانین اعلام شده) به سرانجام رسانده باشند.

گفتنی است، علاقه مندان به حضور در این کارگاه های آموزشی می توانند برای ثبت نام به نشانی: ۱۰days.nips.org.ir مراجعه کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی « سرزمین من » در نگارخانه پردیسان
پسین
آشنایی با عکاسان : « فی گادوین »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست