1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. جشنواره فیروزه معرف هویت ایرانی اسلامی است

جشنواره فیروزه معرف هویت ایرانی اسلامی است

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز برگزاری جشنواره سراسری عکس فیروزه را معرف زبان هویت دینی و ملی ایرانی خواند.

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، جواد شریف نژاد صبح دوشنبه در جمع ستاد برگزاری این جشنواره افزود: جشنواره سراسری عکس فیروزه در حال حاضر بعنوان یکی از معتبر ترین جشنواره های عکاسی خاورمیانه مطرح است و باید در راستای ماندگاری این جشنواره تلاش شود.

وی ادامه داد: اولین جشنواره عکس فیروزه که به صورت تخصصی به مجموعه بازار تبریز پرداخت و نیز جشنواره دوم که نگاه سنتی و مدرن شهر تبریز را بررسی می کرد بسیار موفق عمل نمود و بنده اعتقاد د ارم که جشنواره سوم نیز بسیار موفق عمل خواهد کرد.

شریف نژاد یاد آور شد: جشنواره سراسری عکس فیروزه از جایگاه بسیار مناسبی در سطح ملی برخوردار است و استقبال بی نظیر از فراخوان این جشنواره گواه این ادعاست؛ و امیدواریم با تدابیر و تلاش های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز رفته رفته بر کیفیت این جشنواره افزوده شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز به برگزاری بین المللی چهارمین جشنواره عکس فیروزه تاکید کرد و گفت: مسئولین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز تمام تلاش خود را برای برگزاری بین المللی چهارمین جشنواره سراسری عکس فیروزه بکار گیرند، چرا که شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی از نظر جغرافیایی به عنوان مادر شهر شمالغرب کشور مطرح است و می توان گفت با پنج کشور همسایگی دارد.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم از پتانسیلهای هنرمندان پنج کشور همسایه در برگزاری چهارمین جشنواره عکس فیروزه استفاده نماییم، به راحتی می توانیم جشنواره فیروزه را بصورت فرا ملی و در سطح بین المللی برگزار کنیم.

شریف نژاد در پایان از تلاش کارکنان سازمنان فرهنگی هنری شهرداری تبریز تشکر کرد و گفت: جشنواره فیروزه از جمله کارهای منحصر بفردی است که می تواند در تاریخ فعالیت های فرهنگی تبریز ثبت شود.

سومین جشنواره عکس فیروزه از اول تا پنجم مرداد ماه سالجاری توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در شهر تبریز برگزار خواهد شد و این جشنواره یکی از معدود جشنواره های عکاسی زنده قاره آسیا بشمار می رود.

دومین جشنواره عکس فیروزه در سال ۸۸شاهد ثبت نام ۵۶۰ عکاس برجسته بود.

پیشین
هفدهمین تور عکاسی چیلیک در روستای یوش برگزار شد
پسین
۱۲۰ عکاس به سومین جشنواره عکس فیروزه تبریز دعوت شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست