1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش تصویری
  4. حضور عکاسان جشنواره عکس نگاران در چابهار

حضور عکاسان جشنواره عکس نگاران در چابهار

عکاسان جشنواره عکس نگاران در حالی در منطقه چابهار (چهاربهار) مشغول عکاسی هستند که هشتمین روز حضورشان را در استان و سومین روز فعالیت خود را در این شهر سپری می کنند.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه این جشنواره، عکاسان در طی سه روز گذشته در حالی که از مناطق گردشگری و تجمع مردمی و حوزه های عمرانی و فرهنگی این شهرستان دیدار و عکاسی کردند که طبق برنامه در پایان این روز بایستی چابهار را به مقصد زاهدان پشت سر بگذارند.
عکاسان مستقر در شهر چابهار ضمن دیدار از بندر صیادی کنارک، بازار سنتی کنارک، نماز جمعه اهل تسنن چابهار، کوه های مریخی، گواتر، حیات وحش چابهار، بندر بریس، باهو کلات، بندر پزم و دریا کوچک و دریا بزرگ از این موقعیت ها به عکاسی نیز پرداختند.
گزارش تصویری منتشر شده فعالیت عکاسان را از نگاه یکدیگر را در میان مردمان منطقه و مشاغل و موقعیت های مختلف نمایش می دهد.
اسامی عکاسان جشنواره عکس نگاران که این روزها میهمان دبیرخانه این جشنواره هستند و در برنامه عکاسی شهر به شهر مشغول به عکاسی هستند به این ترتیب معرفی شده است: آمنه شاه ورزی پور، زهره لک، آزاده بشارتی، زینب عربی، اسحاق آقایی ، داود ایزدپناه، مهران مافی بردبار، عادل عزیزی، امیر عنایتی، سعید عرب زاده، سهیل زند آذر، عرفان سامان فر، سیدحسین کوشه ای، احسان کمالی، عطا رنجبر زیدانلو، مهدی ناظری، حامد صادقی، ساجد حق شناس، عباس رستگار، ناصر گل نظری، امیرمهدی نجفی لو شهپر، وحید تهامی، بردیا سعادت، سروش جوادیان، جلال شمس آذران، صابر قاضی و …
گروه عکاسان مطابق با برنامه دبیرخانه و متن فراخوان در فرصتی ده روزه در شهرستان های استان سیستان و بلوچستان حضور پیدا کرده و از موضوع های: چشم انداز شهری و طبیعت سیستان و بلوچستان مستندنگاری می کنند.
این جشنواره پس از پایان آبان ماه جاری فایل های تولید شده را توسط گروه داوران مورد ارزیابی قرار داده و نگاه های برتر طی مراسمی در آیین اختتامیه جشنواره عکس نگاران معرفی خواهند شد.
نخستین جشنواره ملی عکس نگاران این روزها در استان سیستان بلوچستان با دبیری حسین مسگرانی و دبیر اجرایی صادق سوری در حال برگزاری است.
گزارش های ارسالی از سوی این دبیرخانه بلافاصله پس از دریافت از طریق بخش های متفاوت پایگاه عکس چیلیک منتشر خواهد شد.
عکس ها: دریافتی از دبیرخانه

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اردوی عکاسی جشنواره ملی عکس نگاران در سیستان و بلوچستان
پسین
نشست محمدرضا چایفروش در جشنواره عکس نگاران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست