1. خانه
  2. اخبار
  3. خانه عکاسان «عاشورائیان» را تصویر می‌کند

خانه عکاسان «عاشورائیان» را تصویر می‌کند

نمایشگاه «عاشورائیان» با ۷۲ عکس از ۱۴ دی در نگارخانه خانه عکاسان حوزه هنری گشایش می یابد.
 

به‌گزارش گروه فرهنگی هنری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران"ایسکانیوز" رسول اولیازاده، مدیر خانه عکاسان حوزه هنری درباره این نمایشگاه، گفت: خانه عکاسان هرساله در ایام الله محرم و در مراسم سوگواری امام حسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران این بزرگوار نمایشگاه «عکس های عاشورایی» را برپا می کند.
وی افزود: چون عکس های مراسم عزاداری محرم از دیدگاه عکاسان در واقع سندی تصویری برای روایت این مراسم در تاریخ دینی این سرزمین است، خانه عکاسان ایران به صورت همزمان نمایشگاه عاشورائیان را در شهرستان های ایران و همچنین در کشورهایی مثل پاکستان و … دایر می کند.
مدیر خانه عکاسان ایران اضافه کرد: برای احترام به حرمت هفتاد و دو تن از یاران امام حسین (ع) نمایشگاه عاشورائیان را با مجموع ۷۲ عکس از ۷۲ عکاس طراحی کرده ایم که همه این عکس ها به صورت رنگی در قطع ۵۰ در ۷۰ است.
اولیازاده همچنین ابراز امیدواری کرد با دایرکردن چنین نمایشگاه هایی بتوانیم فرهنگ عاشورایی را درهنرعکاسی و برای نسل بعد عکاسان زنده نگه داریم.
این نمایشگاه ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۴ دی گشایش می یابد وعلاقه مندان می توانند از ۱۵ تا ۲۳ دی از ساعت ۹ تا ۱۷ از این نمایشگاه در نگارخانه خانه عکاسان واقع در خیابان حافظ، تقاطع سمیه، حوزه هنری، خانه عکاسان دیدن کنند.
این نمایشگاه به صورت همزمان در پایگاه اینترنتی www.iranipc.net قابل مشاهده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست