1. خانه
  2. اخبار
  3. خبرگزاری ایونا از نخستین مجمع عمومی عکاسان ایران گزارش می دهد ؛مریم زندی بیشترین رای هیئت مدیره انجمن عکاسان ایران را آورد

خبرگزاری ایونا از نخستین مجمع عمومی عکاسان ایران گزارش می دهد ؛مریم زندی بیشترین رای هیئت مدیره انجمن عکاسان ایران را آورد

نخستین مجمع عمومی عکاسان ایران با یک ساعت و نیم تاخیر در مجموعه آسمان در فرهنگستان هنر برگزار شد .

 

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری زنان ایران "ایونا" ، در این مجمع که برای تصویب اساسنامه و انتخاب هیئت رییسه برگزار شده بود غلامرضا چغایی نماینده وزارت کشور نیز حضور داشت و تصویب اساسنامه با راهنمایی های او انجام پذیرفت .

 

اکبر عالمی که اجرای این برنامه را به عهده داشت در مقابل اعتراض جمع به قرار دادن مبلغ ۱۲۰ هزار تومان به عنوان حق عضویت سالانه عنوان کرد : اگر می خواهید زیر این مبلغ را پرداخت کنید بهتر است این مبلغ را به صفر ریال تغییر دهید!

 

در ادامه سخنان عالمی و تحت تاثیر قرار گرفتن حضار مبلغ ۱۲۰ هزار تومان تصویب شده که البته هنوز عده ای از حاضران ابراز نارضایتی می کردند .

 

در انتخابات هیئت مدیره این انجمن ۴۹۶ نفر شرکت کردند که از این تعداد رای که به صندوق انداخته شده بود در بین ۲۹ کاندید اعضای هیئت مدیره ، مریم زندی با ۳۹۲ رای ، ساعد نیکذات با ۳۵۰ رای ، سیف اله صمدیان با ۳۴۰ رای ، افشین شاهرودی با ۳۳۵ رای ، اسماعیل عباسی با ۲۹۸ رای ، فرزاد هاشمی با ۲۹۸ رای و محسن راستانی با ۲۰۷ رای به عنوان اعضای هیئت مدیره اولین انجمن عکاسی ایران انتخاب شدند .

 

سعید دستوری ، مسعود زنده روح کرمانی و محمدمهدی رحیمیان به عنوان اعضاء علی البدل معرفی شدند که بنا شد در صورت سه جلسه غیبت متوالی یا پنج جلسه غیبت متناوب جایگزین اعضای اصلی شوند .

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست