1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. داوران فراخوان نمایشگاه « انتهای زمین » معرفی شدند

داوران فراخوان نمایشگاه « انتهای زمین » معرفی شدند

دبیرخانه نخستین فراخوان نمایشگاه تخصصی عکس کویر همزمان با پذیرش درخواست تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره، اسامی گروه ارزیابی و داوری این رقابت را معرفی کرد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” (Chiilick.com)به نقل از دبیرخانه این فراخوان، اسامی سه تن از عکاسان فعال که مورد تایید گروه همسفران و شرکت کنندگان در تورهای عکاسی چیلیک بوده اند، به عنوان هیات ارزیابی اعلام می شود تا روند داوری برای گروه عکاسان در بخش نهایی تسهیل شود.
ابراهیم باقرلو، مهدی طاهری و سیدصادق موسوی سه عکاس کارشناسی هستند که مسئولیت ارزیابی و کارشناسی اولیه فایل عکس های رسیده را برعهده دارند تا در نهایت، نتیجه ارزیابی شان در اختیار گروه داوران حرفه ای قرار گیرد.

” پایگاه عکس چیلیک ”  قصد دارد تا در ادامه فعالیت های گروهی عکاسان این رسانه سومین نمایشگاه عکس از آثار اعضا و همسفران را با موضوع کویر و با عنوان ” انتهای زمین ” گردآوری نماید.
به این منظور، برگزارکننده در نظر دارد با پشتیبانی و مشارکت صاحبان عکس و حمایت دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” نمایشگاهی از عکس های برگزیده و منتخب همسفران تورهای عکاسی چیلیک را به مقصد کویر گردآوری و شرایط نمایش در چندین نقطه از کشور را برای این آثار فراهم نماید.
لازم به ذکر است نمایشگاه های گروهی پیشین این مجموعه عکس های برگزیده ” نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک ” و مجموعه عکس های عاشورایی ” همچو این می ” بود که هریک با استقبال مناسبی از سوی بیننده و مخاطب آثار مواجه شد.
در این راستا برگزارکننده همچون نمایشگاه های یاد شده و در ادامه روند آموزشی حضور همسفران در طی زمان برگزاری تور، برپایی جلسات نقد و بررسی عکس ها، امکان ارزیابی و داوری نخست را برای عکاسان، محفوظ می دارد.

متقاضیان به ازای هر بار حضور در هر یک از تورهای برگزارشده به مقصد کویر می توانند ۵ قطعه عکس منتخب خود را جهت ارایه در جلسه ارزیابی و داوری، حداکثر تا ۳۰ اردی بهشت ماه، فایل آثار خود را با مشخصات اعلام شده به دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” تحویل نموده و یا به نشانی صندوق پستی ۴۶۸۴ -۱۵۸۷۵ ارسال نمایند.

دبیری این جشنواره را مهدی سروری عهده دار است. وی همچنین مسئول برگزاری تورهای عکاسی این رسانه است که با برنامه ریزی مستقل، بستری مناسب و سلامت را برای حضور علاقه مندان و عکاسان در سفرهای عکاسی فراهم آورده است.
تدوین و ارایه فراخوان نمایشگاه تخصصی عکس کویر  با عنوان: ” انتهای زمین ” نیز در راستای اصل عرضه و ارایه تولیدات تصویری همسفران با تورهای عکاسی این رسانه بوده است.
انتشار اخبار این فراخوان از طریق ستاد اطلاع رسانی و صفحه عکاسانی چون: نسیبه خلیلی، هادی صمدی، امین رحمانی و سیدشهاب الدین واجدی باشد.

متقاضیان می توانند به شکل حضوری فایل های ارسالی خود را در قالب یک لوح فشرده -CD- شناسنامه دار به همکاران دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” تحویل داده و یا ضمن هماهنگی با دفتر این رسانه، به نشانی صندوق پستی ۴۶۸۴ -۱۵۸۷۵ به شکل پست پیشتاز ارسال نمایند.
شماره تماس ۸۸۳۴۸۸۲۴ مربوط به دبیرخانه این فراخوان و طرح هر گونه پرسش و دریافت راهنمایی می باشد. سایر موارد نیز از طریق ارتباط با دبیر برگزاری ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ قابل طرح و پیگیری خواهد بود.

پیشین
ماجرای عکسی که برای کیمیایی حاشیه ساخت
پسین
نگاه های برتر تورهای « قشم و خوانسار » معرفی شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست