1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. داوران مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات معرفی شدند

داوران مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات معرفی شدند

دبیرخانه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات همزمان با ارسال اطلاعیه ای از سوی شرکت پاکمن به عنوان برگزارکننده با موضوع آخرین مهلت زمانی ارسال فایل عکس ، هیات داوران سومین جشنواره عکاسی تاسیسات را معرفی کرد .
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات ، اعضای گروه ارزیابی و داوری این مسابقه ، متشکل از دو عکاس صاحب تجربه و پیشکسوت به همراه یکی از کارشناسان مجرب امر صنعت تاسیسات می باشند که پس از بررسی های به عمل آمده سیدمصطفی حسینی و علی رضا شکاری همراه با مهندس امیر شمشیری (مدیر فنی و فروش شرکت پاکمن) به عنوان اعضای گروه داوری سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات معرفی و عهده دار مسئولیت ارزیابی و انتخاب آثار شده اند .

مسابقه صنعت نفتدبیرخانه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات در ادامه تاکید کرد : برنامه ریزی های انجام شده در بخش کدگذاری ، داوری ، طراحی و چاپ عکس های نمایشگاه و برگزاری همایش در شهر اصفهان و انتقال آثار به محل برگزاری همایش تکنولوژی بخار در دانشگاه صنعتی اصفهان و آماده سازی نمایشگاه عکس های سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات در این همایش که در روز پنجشنبه ۲۶ آذرماه برگزار می شود به گونه ای است که امکان تمدید دوباره را برای دبیرخانه ناممکن ساخته است. با این وجود بنا بر گزارش های دریافتی مبنی بر اشکالات ترافیکی حجم انتقال و ارسال فایل عکس ها و همچنین درخواست های دریافتی عکاسان از استان های مختلف کشور ، تنها ۴۸ ساعت زمان برای این گروه از عکاسان در نظر گرفته می شود تا دبیرخانه بتواند با بیشترین سطح انعطاف و رضایت مندی مخاطب و همچنین پذیرش آثار مواجه باشد .
بدیهی است به هیچ عنوان شرایط تمدید و دریافت فایل پس از زمان یاد شده(۱۹ آذر ماه) برای عوامل دبیرخانه ممکن نمی باشد .
دبیرخانه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات تاکید کرد که عکاسان و شرکت کنندگان از آخرین ساعات باقی مانده استفاده کرده و به جهت عدم مواجهه با هرگونه مشکلات فنی ناشی از حجم حضور در اخرین دقایق بارگذاری ، نسبت به ارسال صحیح و مطمئن فایل عکس های شان اقدام نمایند .

عکاسان برگزیده این دور از مسابقه علاوه بر لوح تقدیر ، تندیس و یک قطعه ربع سکه به ترتیب رتبه نخست تا سوم از یک سکه بهار آزادی ، نیم سکه بهار آزادی و ربع سکه بهار آزادی برخوردار خواهند شد .

دبیرخانه مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات در سال ۱۳۹۲ تعداد ۴۸ قطعه عکس از ۳۳ عکاس و در سال ۱۳۹۳ تعداد ۳۱ قطعه عکس از ۲۴ عکاس را از سوی گروه داوران شایسته حضور در نمایشگاه تشخیص داد . این در حالی است که در فراخوان مسابقه سال جاری نیز که با محوریت تکنولوژی نوین در تاسیسات در حال برگزاری است برگزارکننده متعهد شده است تا تعداد ۳۰ قطعه عکس را در داوری پذیرفته و در نمایشگاه ارایه دهد .
اخبار و اطلاعات تکمیلی پیرامون این مسابقه عکاسی بلافاصله پس از دریافت از دبیرخانه از طریق اخبار پایگاه عکس چیلیک منتشر خواهد شد .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
رجبی معمار و سریر میهمان انجمن عکاسان ایران
پسین
نمایشگاه عکس « خوی در روی » در نگارخانه شیرین و فرهاد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست