1. خانه
  2. اخبار
  3. دریافت حق عضویت سالانه توسط انجمن عکاسان ایران

دریافت حق عضویت سالانه توسط انجمن عکاسان ایران

دفتر انجمن عکاسان ایران در تازه ترین پیام ارسالی به ” پایگاه عکس چیلیک ” اعلام کرد:
بدینوسیله به اطلاع کلیه عکاسانی که در نخستین مرحله عضوگیری انجمن عکاسان ایران پذیرفته شده اند می رساند که هیات مدیره انجمن طی نشست های متعدد جهت تدوین آئین نامه های داخلی و مقررات اجرایی و شروع فعالیت انجمن درنخستین مرحله توانست با توجه به تسهیلاتی که برای آغاز فعالیت انجمن فراهم نمود برای حق عضویت سال اول کلیه ی اعضا معادل چهل هزارتومان تخفیف در نظر بگیرد.

از این رو به اطلاع کلیه اعضا می رساند که برای رسمیت یافتن عضویت خود و دریافت کارت عضویت موقت می بایست حداکثر تا پایان خردادماه ۱۳۸۹ به جای یکصدو بیست هزارتومان حق عضویت مصوب در مجمع عمومی، مبلغ هشتاد هزار تومان بابت حق عضویت سال اول خودبه حساب بانکی موقت انجمن در بانک تجارت شعبه محمودیه کد شعبه ۳۹۱ حساب جاری شماره ۳۹۱۳۲۳۳۸ به نام: ساعد نیک ذات، مریم زندی و افشین شاهرودی قابل پرداخت در تمام شعب بانک تجارت در سراسر کشور واریز نموده و کپی فیش بانکی مربوطه را به دبیرخانه انجمن واقع درخانه هنرمندان ایران از طریق پست، ارسال و یا به شماره نمابر ۸۸۳۱۳۰۸۹ در تهران ارسال نمایند.

صدور کارت و اختصاص شماره عضویت بر اساس تاریخ پرداخت اولویت بندی خواهد شد. لازم به ذکر است که حساب مزبور حساب موقت انجمن است که پس از صدور پروانه تاسیس از سوی وزارت کشور که انشاالله بزودی انجام خواهد پذیرفت به نام انجمن تبدیل خواهد شد.

ضمنا از کسان دیگری که مایلند به عضویت انجمن درآیند دعوت می شود که با مراجعه به سایت انجمن به نشانی www.akasaneiran.com وتکمیل پرسشنامه و ارسال مدارک نسبت به تقاضای عضویت اقدام نمایند.
لازم به ذکر است که کسانی که در هر مرحله از عضوگیری پذیرفته نمی شوند نیز می توانند پس از شش ماه با رعایت کلیه ضوابط، مجددا تقاضای عضویت نمایند. تقاضاهای رسیده در هر زمانی در پایان هر فصل مورد رسیدگی قرار گرفته و اعضای جدید پذیرفته خواهند شد.

ضمنا هیات مدیره انجمن وظیفه خود می داند که از همراهی ها و همکاری های شرکت نورنگار که در نخستین گام با اختصاص دفتری برای فعالیت های انجمن با آن مساعدت نموده است تشکر نماید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست