1. خانه
  2. بدون دسته
  3. طبیعت سوباتان

طبیعت سوباتان

۴ روزه ،  ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ |
تور عکاسی منطقه سوباتان در زمره بهترین و زیباترین مناطق طبیعی ایران به شمار می رود که همواره با وجود برخورداری از زندگی ساکنان طبیعت نشین این خطه از جمله بهترین موقعیت های پیاده روی، طبیعت گردی و عکاسی برای علاقه مندان به طبیعت و منظره و زندگی انسان در دامان طبیعت است.
روستای سوباتان که در شهرستان تالش واقع شده است با موقعیت منحصر به فردی که به لحاظ جغرافیایی، آب و هوایی دارد در فهرست چند روستای گردشگری استان گیلان قرار گرفته است.
دشت های وسیع و مراتع بسیار و دام های رها و فراز و فرود جاده های بین این روستا تا روستایی دیگر بر فراز جنگل ها و در دامان کوه شرایطی را برای اهالی منطقه رقم زده است تا در عین یک جانشینی بتوانند کوچ های کوتاه و جابجایی های در سطح منطقه را برای خود رقم بزنند.
دریاچه نئور دریاچه‌ای ما بین شهرهای اردبیل و خلخال است که هر دو در استان اردبیل واقع شده اند.
این دریاچه در ۴۸ کیلومتری جنوب شرقی شهر اردبیل به‌طرف خلخال در یکی از دره‌های کوهستان و در ارتفاع ۲۵۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته و با توجه به بارش های جوی و حجم رطوبت دائمی منطقه دو دریاچه کوچک و بزرگ را تامین می کند که با بالا رفتن عمق آب در ارتفاعی حدود ۵ متر این دو دریاچه به هم پیوسته و یکی می شوند.
هدف از برگزاری تور سوباتان انجام پیاده روی در سطح منطقه و دیدار و عکاسی از طبیعت بی بدیل و چشم اندازهای گذرگاه های تور سوباتان در روزهای این سفر است.

دریاچه نئور تا سوباتان | تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک Chiilick.com

جاذبه های موضوعی: گلزارهای وحشی و سبزه زاران دامنه کوه‌های تالش، پرچین های سوباتان، خانه های ییلاقی عشایر، دامنه های روستای سوباتان، ارتفاعات جنگل لیسار(آلچالیق)، ارتفاعات رفیع آق اولر و مریان، بلندای دره ساری‌داش، آبشار ورزان و…

لوازم همراه همسفران: تجهیزات عکاسی (دوربین، لنز، باطری و حافظه یدک، شارزر، سیم سیار/سه راهی برق، سه پایه، دستمال لنز و…)، کفش کوه پیمایی، پوشش مناسب طبیعت گردی، کیسه خواب، کاپشن بادگیر برای رگبارهای زودگذر، لباس گرم، قمقمه آب (پر شده)، لیوان و ظروف شخصی، هد لمپ، دفترچه یادداشت و قلم، داروهای مصرفی شخصی، کوله پشتی، یک وعده غذا، کارت شناسائی، پشت گردنی بادی، بالش بادی، نخ و سوزن، کلاه و عینک آفتابی، پانچو برای مواقع بارانی، باتوم کوه پیمایی، فلاسک انفرادی چای (پر شده)


توصیه های ضروری از سوی مسئول تور: برخورداری از سلامت بدنی کافی، درک ویژگی های زندگی گروهی، برخورداری از روحیه ای مهربان و شخصیتی آرام و انرزی +، کمک به ارتقای کیفیت نگاه عکاسان و مشارکت در گفت وگوهای علمی، آموزشی و اجتماعی.
برنامه این سفر: عصر چهارشنبه آغاز سفر است و برنامه عکاسی از صبح پنجشنبه تا ظهر شنبه خواهد بود.

هزینه سفر بر پایه مبلغ ۴۹۵۰۰۰تومان محاسبه شده است.
این رقم برای همسفرانی که نخستین تجربه همسفری با گروه عکاسان چیلیک را دارند+۱۰%(۵۴۴۵۰۰)
این رقم برای همسفرانی که دارای فایل بدهکار از تورهای پیشین می باشند+۵۰%(۷۴۲۰۰۰)
این رقم برای همسفرانی که در دوره زمانی متاخرین اقدام به ثبت نام و واریز وجه نمایند+۲۰%(۵۹۴۰۰۰)

ضوابط و نحوۀ ثبت نام در این سفر:
*شرکت در تورهای عکاسی و کارگاه های آموزشی ” پایگاه عکس چیلیک ” برای تمامی افرادی که مقررات اینهمراهی را بپذیرند آزاد است.
*حضور در فهرست همسفران، مشروط به انجام مراحل ثبت نام توسط همسفر و دریافت تاییدیه از همکاران دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” است.
* با توجه به ظرفیت محدود، اولویت با کسانی است که نسبت به سایرین سریعتر اقدام به ثبت نام و ارسال مدارک(فایل عکس پرسنلی و تصویر کارت ملی) نمایند.
* ضروری است متقاضیان پس از واریز وجه و انجام ثبت نام، عکس پرسنلی خود را در اندازه ۶۰۰ پیکسل و ۳۰۰ کیلو بایت به نشانی: ChiilickNews@gmail.com ارسال کنند.
* در صورت تمایل به مشارکت در برنامه های سفر به مسئولین مربوطه اطلاع دهید چرا که برگزارکننده از مشارکت همسفران در سایر امور مقدماتی، طراحی، برنامه ریزی، پشتیبانی، تدارکات، اجرایی و … استقبال می نماید.
* برگزارکننده در دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” موظف به برگزاری تور عکاسی است. با این وجود ایجاد محیطی امن و سلامت برای برگزارکننده نسبت به سایر موارد در اولویت است. در صورتی که نسبت به این نکته انتقادی دارید، از حضور در انبوه تورهای شاد، شادِشاد و شاد و شنگول! لذت ببرید.
* برگزارکننده با توجه به ارتقای سطح رضایتمندی هر چه بیشتر گروه و همچنین تضمین سلامت روانی سفر، شرط عدم استفاده از هرگونه مواد دخانی را برای همسفران در طول سفر الزامی می داند.

* در صورتی که شماره گوشی همراه شما در فهرست عدم پذیرش(لیست سیاه شبکه همراه) وارد شده است و پیامک های انبوه را دریافت نمی کنید به مسئول تور اطلاع دهید. در غیر این صورت مسئولیت عدم آگاهی از سایر برنامه ها بر عهده ی متقاضی است.
* در صورت امکان جایگزینی متقاضی و ثبت نام در ۷۲ ساعت مانده به آغاز حرکت، همسفر مشمول برخورداری از بسته فرهنگی نمی باشد.
* توصیه می شود در صورت برخورداری از امکانات عکاسی آنالوگ (دوربین فیلمی) تجهیزات و امکانات آن را نیز به همراه داشته باشید.
* اعضای فعال در گالری ” پایگاه عکس چیلیک ” که متقاضی حضور در هر یک از تورهای عکاسی این رسانه بوده و نشانی محل سکونت و یا مبدا حرکت ایشان خارج از استان های: تهران، قم سمنان، قزوین و البرز می باشد، در صورت ثبت نام تا پیش از ده روز مانده به برگزاری و ضمن هماهنگی با مسئول تور(۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷) می توانند از امکان برخورداری از کمک هزینه شرکت در تور بهره مند شوند.
* ثبت نام در زمان ۱۰ روز مانده به موعد برگزاری هر تور از سوی متقاضی مستلزم پذیرش و پرداخت هزینه ۲۰% متاخرین(هزینه تور+۲۰%) است. در صورت تمایل به عدم پرداخت این مبلغ پیش از این زمان اقدام به ثبت نام نمایید.
* ضمن پوزش از تمامی متقاضیان و علاقه مندان، به ویژه عکاسان حرفه ای مایل به شرکت در تورهای عکاسی چیلیک، به عرض می رساند به دلیل عدم برخورداری از هرگونه منابع حمایتی از نهادهای دولتی و عدم پذیرش پیشنهادهای یک سویه از سوی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی(شرکت های تجارتی) و همچنین حفظ کیفیت و استقلال در عملکردهای آموزشی، کارگاهی تورهای عکاسی چیلیک، پرداخت مبلغ شرکت در تور و همچنین تکمیل فرم ثبت نام الزامی بوده و شرط حضور در فهرست همسفران است.

ثبت نام اینترنتی:
پس از واریز هزینه سفر از طریق شعبه و یا دستگاه های عضو شبکه شتاب(ATM) فرم ثبت نام را تکمیل کرده و شماره فیش واریزی را در قسمت مربوطه وارد نمایید.ثبت نام تلفنی:
شما می توانید پس از پرداخت وجه نقد از طریق شعبه و یا دستگاه های عضو شبکه شتاب(ATM) به یکی از شماره حساب های ذکر شده با شماره تلفن ۸۸۳۴۸۸۲۴-۰۲۱ تماس گرفته و شماره فیش واریزی را به همراه مشخصات دقیق خود اعلام نمایید.
لازم است به دنبال ثبت نام تلفنی، به شکل حضوری یا ارسال از طریق ایمیل، فایل عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی و شناسنامه خود را همراه اصل فیش واریزی به مسئول سفر تحویل نمایید.شماره حساب:

  • بانک ملی – شماره حساب : ۰۲۰۰۲۴۶۴۹۷۰۰۴ ، به نام مهدی سروری
  • بانک ملی- شماره کارت : ۹۱۷۷ – ۶۱۴۶ – ۹۹۱۴ – ۶۰۳۷ ، به نام مهدی سروری

 

توجه:
برنامه های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است .
ارائه فیش بانکی به سرپرست برنامه هنگام حرکت الزامی است.
در صورت اعلام انصراف تا پنج روز قبل از برنامه ۷۰% از کل مبلغ ، از پنج تا سه روز ۴۰% و از سه روز تا ۳۶ ساعت قبل از برنامه ۲۰% مبلغ مسترد می شود؛ پس از آن هیچگونه وجهی مسترد نخواهد شد .
پایگاه با توجه به حد نصاب نفرات شرکت کننده حق لغو برنامه را برای خود محفوظ می دارد .

    نام *
    نام خانوادگی *




    جنیست *
    وضیعت تاهل *
    تاریخ تولد*
    / /



    شماره تماس *
    شماره همراه *




    نشانی پست الکترونیک *

    شماره فیش بانکی *
    مبلغ واریزی *
    تاریخ واریزی *
    / /



    نظرات و پیشنهادات



    captcha

    پیشین
    جشنواره عکس نگاه، جوایز عکاسان را افزایش داد
    پسین
    حسین جاودانی

    به تازگي منتشر شده

    فهرست