1. خانه
  2. اخبار
  3. در سال ۸۶ صورت گرفت؛برگزاری ۲۸ نمایشگاه دوره ای و جنبی در خانه عکاسان

در سال ۸۶ صورت گرفت؛برگزاری ۲۸ نمایشگاه دوره ای و جنبی در خانه عکاسان

بیش از ۲۸  نمایشگاه عکس   دوره ای و جنبی در سال جاری  در خانه عکاسان ایران برگزار  شده است.

به گزارش “آنا”، رسول اولیاء زاده، مدیر خانه عکاسان ایران  با اعلام این خبر گفت: بهارانه ، یادگارهای خرمشهر، آژانس عکس سوره، سلف پرتره عکاسان (به مناسبت سیزدهمین سالگرد خانه عکاسان)، عکس خبری سوره ، نمایشگاه عکس حج، نمایشگاه عاشورائیان، جشنواره عکس ما می توانیم  و کوچک های بزرگ نما از جمله  ۱۰ نمایشگاه دوره ایی   ما در سال جاری به شمار می رفت.

وی افزود:از تعداد این ۱۰ نمایشگاه دوره ای فقط “نمایشگاه کوچک های بزرگ نما” باقی مانده است که  آن هم ۲۷ بهمن ماه برگزار می شود.

اولیاء زاده تعداد نمایشگاه جنبی  خانه عکاسان ایران را ۱۸ عنوان برشمرد و اظهار داشت: عکس های برترتئاتر سال ۸۵، آثار عکاسان نیشابور، نمایشگاه عکس تنوع زیستی، هند، لبنان، رویا در بیداری، جانباز،ارمنستان،پرتو حسن، حباب و یخ، انجمن عکاسان نگاه، کودکان، ایران تا هیمالیا، ورزش محلات، پرده آخر، ایستگاه عکاسی ۲۲ بهمن، گلهای وحشی و نمایشگاه عکس خلاقه  از جمله نمایشگاه  جنبی ما در سال ۸۶ به شمار می آید.

کاهش مدت برگزاری نمایشگاه از ۴۵ روز به ۷ تا ۲۰ روز، تنوع در موضوع و مضامین هنرنمایشگاه و جلب مخاطبان مختلف در رشته های مختلف عکاسی از جمله  ویژگی های  نمایشگاه خانه عکاسان در یک سال اخیر به شمار می رود که مدیر خانه عکاسان به آن اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای دیدن این نمایشگاه می‌توانند همه روزه  از ۹ صبح تا ۱۹ به سالن شماره دو حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه، حوزه هنری مراجعه کنند.

۱۳۷

پیشین
گزارشی از مناظره بیل گیتس و استیو جابز در یک برنامه تلویزیونی
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست