1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. دعوت از عکاسان به شرکت در اردوی عکاسی « راه و بیراه »

دعوت از عکاسان به شرکت در اردوی عکاسی « راه و بیراه »

دبیرخانه دومین جشنواره سراسری عکس راه و بیراه با ارسال اطلاعیه ای به دفتر رسانه ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) از عکاسان کشور جهت حضور در این جشنواره دعوت به عمل آورد.
فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس « راه و بیراه » در این اطلاعیه ضمن دعوت از عکاسان برای شرکت در دومین دوره جشنواره سراسری عکس راه و بیراه، طرح برگزاری اردوی عکاسی ویژه متقاضیان شرکت در این جشنواره نیز اطلاع رسانی شده است.

به موجب این اطلاعیه از تمامی متقاضیان دعوت شده است در صورت تمایل به شرکت در این اردوی یک روزه عکاسی، ضمن ارسال ۳ قطعه فایل از نمونه آثار عکاسی به همراه خلاصه سوابق (رزومه اجرایی و هنری)به دبیرخانه این مسابقه در خواست حضور خود را مطرح کنند.

اسامی پذیرفته شدگان در این طرح یک روزه عکاسی از سوی دبیرخانه دومین جشنواره سراسری راه و بیراه اعلام و از طریفق بخش اخبار ” پایگاه عکس چیلیک ” منتشر خواهد شد.
دبیرخانه آخرین مهلت ارسال آثار و رزومه را یکشنبه ۲۵ آبان ماه جاری و زمان برگزاری اردوی یک روزه عکاسی را جمعه ۳۰ آبان ماه جاری یادآور شده است.
چنان چه در متن فراخوان آمده، مسئولیت ارزیابی آثار و داوری عکس های دومین جشنواره سراسری عکس راه و بیراه بر عهده: افشین شاهرودی، میر صفی اندیکلایی، مهدی معصومی گرجی می باشد.

دبیرخانه همچنین شماره تماس ۰۹۱۱۹۴۹۳۲۴۲ را برای پاسخگویی به پرسش متقاضیان و نشانی های الکترونیکی: Art.mmsh@gmail.com / Info@artmazandaran.ir را برای دریافت خلاصه سوابق علاقه مندان به شرکت در این اردو در نظر گرفته است.

پیشین
سوگواره «مهر محرم» تا ۱ آذر تمدید شد
پسین
نمایشگاه گروهی عکس « زون سیستم » در مشهد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست