1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. دعوت به شرکت در اردوی عکاسی جشنواره گلستانه

دعوت به شرکت در اردوی عکاسی جشنواره گلستانه

دبیرخانه جشنواره عکس گلستانه از برگزاری اردویی یک روزه ویزه عکاسان خبر داد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) طبق اعلام دبیرخانه جشنواره عکس گلستانه، این موسسه در نظر دارد در راستای تحقق اهداف موسسه و بند منتشر شده در فراخوان، شرایط حضور عکاسان متقاضی در اردویی یک روزه را برای عکاسی از مراکز تحت پوشش این موسسه مهیا نماید.

این فراخوان صرفاً مربوط به عکاسان ایرانی است که نسبت به ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی جشنواره اقدام کرده باشند.

لازم به یادآوری است که این اردو در تاریخ یکم مردادماه سال جاری در یک نوبت برگزار خواهد شد و عکاسان منتخب (بر اساس تعیین دبیرخانه) برای شرکت در اردو به شهر مقدس مشهد دعوت خواهند شد.

عکاسان متقاضی حضور از سرتاسر استان های کشور که قصد شرکت در این رویداد زمینه ساز را دارند می توانند با ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی جشنواره عکس گلستانه، در این فراخوان ثبت نام نمایند. نحوۀ اعلام تمایل برای حضور در اردو از طریق ثبت نام در سایت و فعال نمودن گزینه شرکت در اردو می باشد.
برگزارکننده تاکید کرده است که عضویت در سایت به معنای شرکت در اردوها نیست و برای شرکت در اردو می بایست رزومه متقاضی به دبیرخانه ارسال شود.

دبیرخانه جشنواره از میان سوابق دریافتی در نظر دارد نزدیک به ۵۰ عکاس را برای این ویداد زمینه ساز اردوانتخاب نماید. از این رو دقت در تنظیم متن ارسالی شرح فعالیت ها و سوابق هنری متقاضی امری بدیهی و موثر در انتخاب و دعوت خواهد بود.

مهلت ارسال رزومه‌ها از طریق سایت جشنواره برای شرکت در اردو، از لحظه انتشار این فراخوان تا پایان ۲۰ تیر ۱۳۹۴ است.

اسامی پذیرفته شدگان پس از بررسی نهایی در تاریخ ۲۵ تیر ۱۳۹۴ در نشانی پایگاه اطلاع رسانی جشنواره و همچنین پایگاه عکس چیلیک و تارنمای عکاسی اعلام خواهد شد.

پیشین
تور عکاسی چیلیک، ویژه دانشجویان برگزار شد
پسین
نخستین جشنواره ملی عکس « بازار تاریخی اراک »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست