1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. دعوت شهرداری مشهد جهت حضور در جشنواره عکس نگاه

دعوت شهرداری مشهد جهت حضور در جشنواره عکس نگاه

فراخوان جشنواره سراسری عکس نگاه با موضوع کودک و با شعار ” کودک، نشاط، زندگی “ چندی است در ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) منتشر شده و به لطف خدا و حمایت عکاسان استان خراسان و همدلی عکاسان سایر استان های کشور، با استقبال مناسبی از سوی عکاسان مواجه شده است.
در این راستا شهردار منطقه یک شهرداری مشهدالرضا(ع) مهندس ساسان نورین مقدم، با درج پیامی ضمن تقدیر از حضور عکاسان و درک این حرکت هنرمندانه و رویداد عکس محور، به انگیزۀ اصلی این جشنواره ملی اشاره داشته و همچنان از عکاسان جهت حضور و اسال آثار دعوت کرده است.

دعوت شهرداری مشهد جهت حضور در جشنواره عکس نگاه

متن پیام ارسالی ایشان به این شرح است:

تبلور هنرمندانه موضوعات اجتماعی از دریچه لنز دوربین می تواند گویای زوایایی ظریف و پنهان زندگی کنونی باشد.
من از همه شما هنرمندان گرانقدر که با حضور خود همواره موجب دل گرمی در خدمات اجتماعی فرهنگی شهرداری می باشد کمال تشکر را دارم و همچنین از شما عزیزان دعوت می نمایم تا در جشنواره ملی عکس نگاه با موضوع کودک، نشاط، زندگی که به یاد نوجوان ۱۷ ساله شهیدصادق قلم شاهی (نوجوان محله آباد) برگزار می شود، شرکت نمایید.آروز دارم در پرتوی عنایت امام هشتم و توکل به خداوند مهربان در زندگی شاد و پایدار باشید.

 

با تشکر
ساسان نورین مقدم

 

لازم به یادآوری است جشنواره سراسری عکس نگاه با موضوع کودک، به دبیری احسان کمانی برگزار شده و مسئولیت ارزیابی و داوری اثار در این جشنواره بر عهدۀ: محمدرضا چایفروش، حمیدرضا سلطان آبادیان و مهدی فاضل است.
آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره ۱۲ دی ماه اعلام شده است.

پیشین
گزارش دبیرخانه سوگواره سرخ، سیاه به رنگ عشق
پسین
گفت وگویی با « فاضل » داور جشنواره عکس نگاه

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست