1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. دفتر انجمن عکاسان ایران منتقل شد

دفتر انجمن عکاسان ایران منتقل شد

انجمن عکاسان ایران از باغ و خانه هنرمندان به ساختمان اداری جدید خانه هنرمندان نقل مکان کرد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه انجمن عکاسان ایران بعدازظهر یکشنبه پانزدهم شهریورماه نود و چهار اعضای هیئت مدیره انجمن عکاسان ایران با دعوت از روسای هیئت مدیره انجمن های تخصصی عکاسی و مهمانان ویژه ، در نشستی صمیمانه نسبت به گشایش مکان جدید دبیرخانه اقدام کردند.
در چارچوب گفت‌و‌گوهای چند جانبه‌ از سوی انجمن عکاسان ایران سیف اله صمدیان ، افشین شاهرودی ، سعید دستوری ، ساعد نیک ذات ، مسعود زنده روح کرمانی و محمدمهدی رحیمیان حضور داشتند و پیرامون فعالیت‌های انجام شده توسط انجمن و ضرورت تخصیص مکانی مستقل برای انجمن و تجهیز دبیرخانه برای در اختیار دادن امکانات آن به کمیته های تخصصی انجمن و دبیرخانه‌ای برای سایر انجمن های فاقد مکان ثابت نوید دادند.
در نشست امروز یداله ولی زاده نماینده انجمن عکاسان صنعتی تبلیغاتی ، کاووس صادقلو نماینده انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران ، سیدابراهیم حسینی نماینده انجمن عکاسان خانه تئاتر و ابراهیم صافی نماینده انجمن عکاسان دوستدار میراث فرهنگی از سوی انجمن های تخصصی عکاسی حضور داشتند و درباره پیشرفت اقدامات رفاهی انجمن در چارچوب عقد تفاهم نامه با صندوق اعتباری هنر و چالش های پیش روی سایر انجمن ها به ویژه عکاسان شهرستانی در امور رفاهی و بیمه تامین اجتماعی تبادل نظر شد.

انجمن عکاسان ایران

عکاس: ابراهیم سیسان

علی قلمسیاه ، اسماعیل عباسی ، شهاب الدین عادل و ابراهیم سیسان مهمانان ویژه این نشست بودند.
علی قلمسیاه با اشاره به پیشینه سی ساله‌ی خواسته عکاسان ایران تشکیل انجمن ملی عکاسان ایران گفت: این رویداد یعنی صاحب خانه شدن عکاسان ایران را با دو رویکرد می توانیم مورد بررسی قرار دهیم:
۱- فضا و فعالیت عکاسی در ایران مشروط به داشتن مکانی برای استقرار تشکل‌ها و انجمن ها نبوده است، بلکه عکاسان ایرانی در ژانرهای مختلف سال‌ها فعالیت کرده‌اند و آرزوی داشتن انجمن و مکانی برای آن در این سال‌های اخیر تحقق یافته است.
۲- زندگی و فعالیت حرفه‌ای در زیر یک سقف و این هم‌دلی و هم‌سویی میان عکاسان ایران با گرایش های متنوع و مختلف را در این یکی دوسال اخیر را به فال نیک باید گرفت و ارزش آن را دانست و برای توسعه و حفظ آن باید بکوشیم.
سیف اله صمدیان اظهار داشت: جهت حرکت ما به سوی تشکیل “خانه عکاسی ایران” است تا همه صنوف و گرایشات عکاسی در زیر یک سقف و در این خانه گرد هم‌آیند و به فعالیت بپردازند. در پایان این نشست اسماعیل عباسی با اظهار خوشنودی از خانه دار شدن عکاسان ایرانی تحقق این خواسته را به همگان تبریک گفت.

نشانی محل جدید دفتر این انجمن در پایان گزارش این نشست در تهران ، خیابان خردمند جنوبی، خیابان نوشهر، شماره ۱۵ ، طبقه چهارم ، واحد۸ ذکر شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
« بودن در میان قاب تصویر » در نگارخانه آرته
پسین
آثار عکاسان جشنواره تعاون به نمایش درآمد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست