1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. دوره آموزشی عکاسی پایه برگزار می شود

دوره آموزشی عکاسی پایه برگزار می شود

دفتر آموزش رسانه ” پایگاه عکس چیلیک ” در تازه ترین دور برگزاری کلاس های آموزشی، دوره آموزش عکاسی « عکاسی پایه » را برگزار می کند.

هنر عکاسی از جمله علاقمندی های بسیاری از شهروندان در سطح جامعه است و با وجود اینکه در عکس و عکاسی ویژگی های شاخصی را برای بیان دغدغه ها می توان یافت، طبیعی است که رویکرد بسیاری ازعلاقه مندان میل به آموختن و بیان هرچه قوی تر با ابزار دوربین عکاسی باشد.

این در حالی است که تجهیزات عکاسی دیجیتال نیز در کنار این دغدغه ها به هنرجوی عکاسی به عنوان یک عکاس ، این کمک را می کند تا دقیق ترین ذهنیت خود را به عینیت و عکس تبدیل کند. در این مسیر تنها آموزش عکاسی به زیانی ساده و بیانی قابل درک نیاز است و نظام آموزشی این مرکز سعی کرده تا با کمترین امکانات لازم، مفاهیم عکاسی را به هنرجو منتقل نماید.
برگزاری اموزش های تئوری، نمایش عکس و تصاویر کمک اموزشی، ماکت های آموزشی، سفرهای عکاسی، کارگاه های گفت وگو و … از جمله قالب های اموزشی در طول این ادوار است.

مباحث مربوط به عکاسی پایه (آنالوگ / دیجیتال) شامل سر فصل‌های:‏ چرا عکاسی؟، ساختمان دوربین، نور، نورسنجی (درک نور و دریافت نور) عوامل ثبت (دیافراگم و شا‌تر)، ثبت تصویر، ساختمان فیلم/ حسگر، حساسیت در عکاسی، نقش عدسی، کارکرد لنز، و مروری بر منابع نوری: نور طبیعی، نور مصنوعی / فلاش، دمای رنگ و تراز سفیدی WB و صافی ها در عکاسی

این دوره در طی ۱۱ جلسه(گروهی) مباحث مرتبط با آموزش عکاسی پایه را در سرفصل هایی کاربردی برای عکاسان و علاقه مندان در مجموع ۲۸ ساعت آموزش تعریف کرده است.
این فصل در نهایت آموزش های طراحی شده قرار گرفته تا هنرجو ضمن آشنایی با دوربین عکاسی و مکانیزم تنظیم حجم و زمان نور ، مرکز بر موضوع و تنظیم فاصله و … آشنا شده و به عناوینی چون: انواع حالت های عکاسی در موقعیت های نوری متفاوت داخلی و بیرونی، در نورهای گوناگون آفتابی و ابری و همچنین عکاسی در نور روز و نور شب و … پرداخته می شود.
مسئولیت آموزش این دوره عکاسی برعهده مهدی سروری  است. ایشان متولد سال ۱۳۵۶ و دانش آموخته کارشناسی رشته عکاسی از دانشگاه است

لازم به ذکر است پس از انجام آزمون های تئوری و کارگاهی پایان دوره، به هنرجویان موفق، گواهی دوره اعطا خواهد شد.
علاقمندان ساکن در تهران و سایر متقاضیان جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و اطلاع از نحوه ی ثبت نام، می توانند با شماره های: ۸۸۳۴۸۸۲۴ دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” و یا ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ تماس گرفته و ضمن مشورت با کارشناسان آموزشی، نسبت به اعلام حضور و انجام ثبت نام در این دوره اقدام نمایند.
در صورت تمایل به شرکت در این دوره و کلاس های آموزشی عکاسی پایه « ایـنـجـا » کلیک کنید.

 

پیشین
گشایش گالری هامون ساری با حضور عکاسان ساروی
پسین
نمایشگاه عکس «مستند انقلاب» در موزه عکسخانه شهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست