1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. دوره آموزشی عکاسی کودکان و نوجوانان در «چیلیک» برگزار می شود

دوره آموزشی عکاسی کودکان و نوجوانان در «چیلیک» برگزار می شود

دوره آموزش عکاسی کودکان و نوجوانان با سرفصل هایی مطابق با سطح توان و علاقمندی هنرجو در «چیلیک» برگزار می شود
دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در فهرست ادوار آموزشی تابستان۹۸ این مرکز اقدام به برگزاری دوره آموزش عکاسی برای سنین ۷ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۸ سال کرده است.

در شیوه انتقال مفاهیم در این دوره آموزشی هنرجو با روش بکارگیری هنرهای تلفیقی همچون موسیقی و ادبیات با عکس و عکاسی آشنا شده و به فراخور سطح دانش، توان و علاقمندی در طول دوره مورد یادگیری و تشویق قرار می گیرد.
مشوق هایی از نوع عکس و عکاسی برای این گروه از هنرجویان تعریف شده است تا مسیر تربیت بصری کودک و نوجوان به همراه بالاترین سطح اشتیاق با ابزاری چون عکس آمیخته باشد و در این راه نیز بیان تجربه های هنرجویان برای سایر هنرجویان دیده شده است.
ابزار مناسب برای گروه سنی کودک در محل آموزش، تعریف و تامین شده است و برای گروه سنی نوجوانان نیز ساده ترین دوربین های عکاسی نیز می تواند کارا بوده و مفید فایده باشد.
کودکان در طی دوره آموزشی شان با شعار « خوب می بینم و عکس خوب می گیرم » با سرفصل هایی همچون: چشم من، موضوع، رویداد، فاصله، ادب حضور، جسارت برخورد، عکس های قصه گو و عکاسی بهانه ای برای خاطره و … آشنا می شوند.
همچنین گروه سنی نوجوانان ضمن آشنایی با مقوله ای به عنوان عکس در قالب یک تفریح، یک حرفه، یک سند، یک خاطره، یک فرهنگ، یک هنر آشنا می شوند و در طول دوره با مقوله هایی همچون: چرا عکس می گیریم؟، موضوع کجاست؟، جای ما به عنوان عکاس کجاست؟، عکس های راوی، طعم عکس، زنگ انشاء با عکس و عکس خوب ببینیم و … ذهن شان را با هنر عکاسی و مکانیزم دیدن آشنا می کنند.

شرکت در جلسه آشنایی با مفاهیم آموزشی دوره برای تمامی هنرجویان و همراهان آزاد و رایگان بوده و هیچ محدودیتی ندارد.
با وجود گروه های تعیین شده و ظرفیت تعریف شده برای هر یک از مقاطع سنّی هنرجویان هیچ گونه محدودیتی برای معرفی هنرجو در بخش ها در نظر گرفته نشده و علاقمندان می توانند در زمان مقتضی نسبت به ثبت نام در هر یک از گروه ها اقدام کنند.
علاقمندان می توانند برای انجام ثبت نام اولیه خود « اینجــــــا » کلیک کنند و یا در صورت وجود هرگونه پرسش با شماره های: ۸۸۳۴۸۸۲۴ / ۸۸۳۴۸۸۲۵ و یا شماره همراه: ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ در تماس باشند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
تمدید نمایشگاه عکس «سیل خوزستان از هشت نگاه» در گالری نگاه
پسین
نمایشگاه گروهی عکس « ۴نسل/۴نگاه » در گالری استاد لرزاده

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست