1. خانه
  2. اخبار
  3. دومین جشنواره جاذبه های گردشگری ایران

دومین جشنواره جاذبه های گردشگری ایران

دومین جشنواره عکس جاذبه های گردشگری با شعار “ایران را ببینیم” به همت مرکز گردشگری علمی -فرهنگی دانشجویان ایران برگزار می‌شود.
منوچهر جهانیان دبیر دومین جشنواره عکس جاذبه های گردشگری ایران با اعلام این خبر گفت: مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران دومین دوره از جشنواره عکس جاذبه های گردشگری را با هدف آشنایی و شناخت دانشجویان و علاقمندان با مواریث تمدنی و فرهنگی کشور برگزار می کند.
وی گفت: برگزاری نمایشگاه عکس جاذبه های گردشگری یکی از ابزارهای بسیار موثر در حوزه اطلاع رسانی و معرفی جاذبه های متنو ع گردشگری و نیز فرصتی مناسب برای معرفی هر چه بیشتر ایران و مناطق کمتر شناخته شده و یا ناشناخته در سطح کشور است.


رئیس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران افزود: تمامی علاقمندان به هنر عکاسی، دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور می توانند با ارسال آثار خود در این جشنواره شرکت کنند.
وی تصریح کرد: آثار ارسالی به جشنواره توسط هیات داوران ارزیابی شده و در دو بخش مسابقه و جنبی انتخاب می¬شود و به آثار برتر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد و نمایشگاهی از آثار برتر برای بازدید عموم برگزار می شود.
وی موضوعات گردشگری مذهبی، میراث معنوی، تاریخی و باستانی، اکوتوریسم و طبیعت گردی، روستایی و عشایری، وزرشی و سلامت، هنرهای سنتی و صنایع دستی را از مهمترین محورهای این جشنواره برشمرد .

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست