1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه آغاز بکار کرد

دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه آغاز بکار کرد

دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه فعالیت خود را از امروز آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، این جشنواره 11 تا ۱۴ آذر ماه با حضور بیش از 300 عکاس برجسته کشور در تبریز برگزار می شود.

عکاسان در ایام حضور خود در تبریز جلوه های مختلف تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی این کلانشهر را به تصویر می کشند.

حسین نجفی رئیس ستاد برگزاری دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه ضمن قدردانی از حضور عکاسان برجسته کشور در این جشنواره ابراز امیدواری کرد آثار این جشنواره بتواند باعث ارائه راهکارهای مؤثر برای مسئولان در برنامه ریزی عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شهر تبریز شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز حضور عکاسان برجسته کشور در این رویداد مهم فرهنگی و هنری و شرکت اساتید نامدار این رشته در نمایشگاه جنبی جشنواره را گامی در جهت اعتلای فعالیتهای علاقمندان این رشته هنری دانست.

شریف نژاد معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تبریز نیز با اشاره به سابقه تارخی تبریز حضور عکاسان نامدار کشور در این جشنواره را گامی در راستای معرفی جلوه های فرهنگی تاریخی تبریز به هموطنان عنوان کرد.

در آیین افتتاح دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه استاد دکتر هادی شفائیه بنیانگذار عکاسی آکادمیک ایران نیز طی تماس تلفنی مستقیم از ایالات متحده ضمن تقدیر از برگزاری چنین جشنواره هایی در تبریز تلاش مسئولان شهری را در چنین رویداد مهمی ستود.

شفائیه در بخشی از سخنان خود از شرکت کنندگان دومین جشنواره عکس فیروزه خواست تا برای تجدید خاطراتش از تبریز یک عکس یادگاری دسته جمعی از کوچه شفائیه تبریز برایش ارسال کنند.

استاد اسماعیل عباسی از چهره های شاخص هنر عکاسی نیز در این مراسم به تدریس "مجموعه عکس" پرداخت.

فعالیت عکاسان در ثبت جلوه های تبریز و مسائل شهری وشهروندی آن از صبح روز چهارشنبه ۱۱ آذرماه تا پایان روز پنجشنبه ۱۲ آذر ادامه می یابد و روز جمعه نیز هیئت داوران به بررسی آثار خواهند پرداخت.

مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان و اختتامیه جشنواره نیز روز شنبه ۱۴ آذر از ساعت ۱۰ صبح در مجتمع فرهنگی سینمایی ۲۲ بهمن تبریز برگزار خواهد شد.

پیشین
گزارش بازرس به اعضای انجمن عکاسان ایران
پسین
دومین جشنواره عکس فیروزه در تبریز آغاز به کار کرد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست