عنوان نمایشگاه:

دومین جشنواره عکس گرانتر از طلا

نوع نمایشگاه : گروهی
تعداد قطعه : 71
در قالب عکس های: رنگی و سیاه وسفید
قاب نخست :
در قسمتي از بيانيه هيئت داوران  دومین جشنواره عکس گرانتر از طلا آمده است:
«استقبال بي نظير و تلاش خالصانه عکاسان، به منظور ارائه آثاري شايسته با موضوع زمان در دومين دوره جشنواره سراسري عکس گرانتر از طلا قابل تقدير مي باشد و هيئت داوران اين جشنواره به جرأت معتقدند که آثار برگزيده اين دوره نسبت به سال گذشته به دليل کيفيت محتوايي آثار رسيده، چندين گام پيش تر است، هرچند همچنان با اهداف آرماني جشنواره فاصله دارد.

چه بسا ايده هاي جالب و قابل توجهي که خوب پردازش نشده بودند و يا تصاويري که قابليت و پتانسيل يک عکس به ظاهر کامل را دارا بودند اما بدون برخورداري از پشتوانه انديشه عميق مبتني بر موضوع جشنواره، گرچه ذات عکس، خود نشان از زمان سپري شده است و ليکن عکسي با مضمون زمان، نياز به نگاهي خلاق و جستجوگرانه دارد.
لذا عدم برخورد مستقيم و سطحي نگرانه با نشانگرهاي زمان همچون فصل، نور، ساعت، مرگ، قابهاي يادگاري از گذشتگان و … – که آفت غالب آثار رسيده به اين جشنواره بود – و به کارگيري هرچه بيشتر ذهنيت پويا، تامل، تعمق و تلاش بيش از پيش، از ابراز موفقيت عکاسان در انتقال مضامين و مفاهيم ناب هنري خود با زباني خلاق اما ملموس به همگان است.
بي شک حضور فعال هنرمندان، حمايت اساتيد عکاسي و ارائه مقالات تخصصي با موضوع زمان، بر غناي هرچه بيشتر اين جشنواره در سال هاي آينده خواهد افزود»

نام عکاس/عکاسان :

گروه عکاسان

مطالب مرتبط با این نگارخانه

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست