1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. دومین روز «ده روز با عکاسان» برگزار می‌شود

دومین روز «ده روز با عکاسان» برگزار می‌شود

با حضور ارجمندی، جلالی ندوشن و شاهرودی، دومین روز «ده روز با عکاسان» برگزار می‌شود.
دومین روز «ده روز با عکاسان» با حضور دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی، دکتر امیرحسین جلالی ندوشن و افشین شاهرودی از سوی انجمن عکاسان ایران برگزار می‌شود.

عکاسان تبلیغات، میهمان نخستین روز «ده روز با عکاسان» به گزارش روابط عمومی انجمن عکاسان ایران، دومین روز برنامه «ده روز با عکاسان» سه شنبه، ۲۳ دی از سوی انجمن عکاسان ایران برگزار می‌شود.

این برنامه هر روز به یک انجمن تخصصی عکاسی تعلق دارد که دومین روز را انجمن عکاسان ایران برپا می‌کنند.

در بخش اول این برنامه که از ساعت ۱۶ الی ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود، هیات مدیره انجمن به سخنرانی می‌پردازد و در ادامه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸ دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی در مورد «نهادهای اجتماعی و توجه به اقتصاد هنر» سخنرانی می‌کند.

پس از آن از ساعت ۱۸ الی ۱۸:۳۰ نمایش فیلم خواهد بود و بخش پایانی نشست به موضوع «روانشناسی و عکاسی» از سوی دکتر امیرحسین جلالی ندوشن و افشین شاهرودی به عنوان کارشناس عکس اختصاص دارد.

در سومین دوره «ده روز با عکاسان» تمامی گالری‌های خانه هنرمندان ایران به طور همزمان به این برنامه تعلق گرفته است که به همین منظور گالری بهار به انجمن عکاسان ایران، گالری تابستان به انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، گالری نامی به انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران، گالری میرمیران به انجمن عکاسان سینمای ایران، گالری پاییز به انجمن عکاسان میراث فرهنگی، گالری زمستان به انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران و گالری ممیز به انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس اختصاص داده شده است.

سومین دوره «ده روز با عکاسان» با دبیری ابراهیم صافی از ۲۱ الی ۳۰ دی سال ۹۳ در خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می‌شود.
سایر اخبار و اطلاعات ارسالی از دبیرخانه انجمن عکاسان ایران، بلافاصله پس از دریافت، در بخش اخبار این رسانه منتشر خواهد شد.

پیشین
گفت وگو با مژگان طریقی درباره نمایشگاه عکس « همچو این می »
پسین
فراخوان عکس ماه فروردین انجمن عکاسان مطبوعات

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست