1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. دومین رویداد هنری پاییز _ برگ دانشگاه هنر

دومین رویداد هنری پاییز _ برگ دانشگاه هنر

انجمن دانش آموختگان دانشگاه هنر با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و شهرداری منطقه ۱۲ رویداد پاییز _ برگ را با هدف گسترش و توجه به هنر معاصر در یک گفتمان محیط زیستی و شهری برگزار می کند.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از ستاد اطلاع رسانی این فراخوان عمومی، ایجاد فضایی برای درک، ارتباط و تعامل بیشتر هنرمندان با طبیعت شهری، بافت تاریخی و بهره گرفتن از مواد و مصالح موجود در فضا، رویکرد اصلی این رویداد خواهد بود. ضمن اینکه استفاده از برگ های پاییزی در خلق و اجرای اثر اهمیت ویژه ای برای برگزار کنندگان دارد .

در این دوره نیز برگ های پاییزی به عنوان ماده ی اصلی کار هنرمندان مورد توجه است.
به همین جهت هنرمندان علاقه مند به حضور در جشنواره می بایست ایده ی خود را بر پایه استفاده از برگ های پاییزی اجرا کنند، اما در انتخاب رسانه ی کاری خود همچون چیدمان، هنرمحیطی، پرفورمنس، هنر ویدئو، عکاسی و … و همین طور استفاده از ابزارها و مواد تلفیقی برای خلق آثار آزاد خواهند بود.

زمان برگزاری این رویداد هنری در طی دو روز دوشنبه و سه شنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ماه جاری تعیین و محل برگزاری پردیس باغ ملی دانشگاه هنر (از سر در دانشگاه تا سر در باغ ملی) معرفی شده است.
شرکت در جشنواره برای تمامی هنرمندان و عموم مردم آزاد و رایگان است .

دبیری این رویداد برعهده ی فرشته زمانی است و طبق اظهار برگزارکننده از آثار برگزیده تقدیر و آثار برگزیده در قالب کتاب منتشر خواهند شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نشست آموزشی « زیبایی شناسی در عکاسی مستند » برگزار شد
پسین
عکاسان برتر دومین جشنواره ملی عکس نگاران در سیستان و بلوچستان معرفی شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست