1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. دومین نشست « آشنایی با عکاسان پیشگام » برگزار می شود

دومین نشست « آشنایی با عکاسان پیشگام » برگزار می شود

نشست آشنایی با عکاسان پیشگام حیات وحشدفتر آموزش پایگاه عکس چیلیک در ادامه برگزاری سلسله نشست های « آشنایی با عکاسان پیشگام جهان » ، قصد دارد دومین جلسه این نشست را در قالب برنامه ای آموزشی ویژۀ دانشجویان و علاقه مندان به عکاسی برگزار نماید.

این برنامه در تلاش است در دوره های ماهانه برپا شود و در هر جلسه به سبک نگاه و نوع پرداخت به موضوع های منظور عکاسان پیشگام و بزرگ جهان بپردازد و در قالب عکس و متن و ویدئو ، زوایای مختلفی از اندیشه و انجام عکاس را مورد بررسی، تحلیل و کاوش قرار دهد.

هدف از طراحی و اجرای این هم اندیشی های حضوری، بالا بردن سطح دانش عکاسان جوان با تاریخ عکاسی و شیوه های برخورد با موضوع های گوناگون، مشق بصری، شناخت آثار، روش های کاری عکاسان، گفت وگو پیرامون سبک و چگونگی تحلیل ذهن و نگاه عکاس است.

 

نشست آشنایی با عکاسان پیشگام حیات وحشدر هر یک از عناوین برنامه ریزی شده در جلسات برنامه ریزی شده در این نشست های عکاسی ، سبک های فراگیر عکاسی از جمله:
حیات وحش، طبیعت و منظره، مستند اجتماعی، عکاسی خبری و جنگ، عکاسی خیابانی، عکاسی در شب و عکاسی با فلاش مورد طرح و بحث و گفت و شنود قرار خواهد گرفت.

 

 

دومین جلسه از سلسله نشست عکاسی « آشنایی با عکاسان پیشگام جهان » با موضوع عکاسی حیات وحش و عکاسی از حیوانات به معرفی دو تن از عکاسان برتر و صاحب نام در این گرایش عکاسی خواهد پرداخت.

 

این نشست عکاسی عصر روز سه شنبه ۱۱ اسفند ماه ساعت ۱۷ در محل سالن اجتماعات دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک برگزار خواهد شد .

شرکت در این نشست ها به صورت رایگان بوده و تمامی عکاسان و علاقه مندان و دانشجویان می توانند ضمن اطلاع و اعلام حضور از این فرصت علمی، آموزشی بهره مند شود.

 

نشست آشنایی با عکاسان پیشگام حیات وحشدر نخستین جلسه از این نشست ها که در بهمن ماه گذشته برگزار شد، با معرفی عکاس زبردست حوزه حیوانات و حیات وحش Tim Flach به ظرائف و تکنیک های فنی عکاسی ایشان اشاره و مسایلی مورد تشریح قرار گرفت.

در جلسه گذشته تفاوت ژانر عکاسی حیات وحش و ژانر عکاسی از حیوانات و همچنین پیچیدگی ها و دشواری های هر کدام از این دو ژانر مورد کاوش و بررسی قرار گرفت.

نشست ها توسط سیدصادق موسوی و محمدحسن محمدی اداره خواهد شد که هر دو از دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد عکاسی از دانشکده ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشند.

 

علاقه مندان به حضور با توجه به محدودیت در ظرفیت سالن و پذیرش نفرات متقاضی، ضرورت دارد از طریق تماس با شماره های: ۸۸۳۴۸۸۲۴ و ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ ثبت نام خود را اعلام کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
مهدی منعم: عکس ، تلنگری به قدر توان بر اذهان بیدار است
پسین
تور عکاسی چیلیک در تالاب میانکاله برگزار شد

به تازگي منتشر شده

۲ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • از این فرصت ایجاد شده بسیار خوشحالم که میتوانم اطلاعات عکاسی خود را اضافه کرده و استفاده کنم.
    جلسه پیش بسیار مفید بود،میتوانم بگویم در حد یک واحد دانشگاهی شاید بهتر.

    پاسخ
  • جلسه اول این نشست بسیار پربار بود .
    خوشحالم که پایگاه عکس چیلیک علاوه بر فراهم کردن موقعیت های مناسب برای عکاسی ، سعی در بالا بردن سطح علمی دوستداران عکاسی نیز دارد .
    ممنون از زحماتتان

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست