1. خانه
  2. اخبار
  3. رضانور بختیار، میهمان این هفته کانون عکاسان در اصفهان

رضانور بختیار، میهمان این هفته کانون عکاسان در اصفهان

 کانون عکاسان انجمن سینمای جوانان اصفهان در روز سه شنبه چهارم اسفندماه جاری، پذیرای عکاس نام آور ایرانی، رضانور بختیار خواهد بود.

در این جلسه علاوه بر نمایش مجموعه هایی از آثار عکاسی ایشان در زمینه های پرتره، معماری، تبلیغاتی و صنعتی، گفتگویی میان حاضرین در نشست و استاد برگزار خواهد شد و در ادامه فیلمی مستند درباره فعالیت های عکاسی این استاد ساخته " زاون قوکاسیان " به نمایش درخواهد آمد.

رضانور بختیار، میهمان این هفته کانون عکاسان در اصفهان

رضانور بختیار متولد ۱۳۲۰ در اصفهان می باشد و دوران متوسطه را در دبیرستان سعدی به پایان رساند و برای آموزش عکاسی عازم انگلستان شد.

ایشان در کالج چاپ و هنرهای گرافیک لندن به یادگیری عکاسی پرداخت و در سال ۱۳۴۵ به ایران بازگشت و به عکاسی حرفه ای در زمینه صنعتی، هنری و تبلیغاتی پرداخت.
نوربختیار با نشریات متعدد عکاسی نیز همکاری داشته و در دانشگاه های مختلفی همچون هنر به تدریس عکاسی پرداخته است.

حاصل فعالیت های هنری وی چندین کتاب تصویری با موضوعات معماری، هنر و صنعت اصفهان و مناظر زاینده رود و کاشان می باشد. وی ترجمه های مقاله های مختلف هنرعکاسی را نیزبه عهده داشته و نمایشگاه های متعددی نیز در داخل وخارج از ایران برپا نموده است، وی عضو انجمن عکاسان حرفه ای ایران و انگلستان نیز می باشد.

بنا به گزارش " پایگاه کانون عکاسان انجمن سینمای جوانان اصفهان " این نشست ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۴ اسفند در محل سالن سینمای انجمن سینمای جوانان اصفهان واقع در پل آذر، مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار خواهد شد.
برگزارکننده از حضور سایر دوستداران و علاقمندان در این نشست استقبال خواهد کرد.

پیشین
گزارشی از مناظره بیل گیتس و استیو جابز در یک برنامه تلویزیونی
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست