1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. رعنا جوادی در گروه داوران جشنواره عکس دانشگاه آزاد نشست

رعنا جوادی در گروه داوران جشنواره عکس دانشگاه آزاد نشست

دبیرخانه جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی در سومین دور برگزاری، در گروه داوری با فوت استاد بهمن جلالی مواجه شد که این ضایعه، مسئولین امر را بر آن داشت تا با معرفی داور جایگزین در صدد تکمیل گروه داوران و معرفی عضو جدید باشند.
لذا این دبیرخانه با صدور اطلاعیه ای مبنی بر تمدید مهلت شرکت در این جشنواره، عضو جایگزین استاد بهمن جلالی و هفتمین عضو گروه داوری سومین دوره این جشنواره را اعلام نمود.

متن اطلاعیه صادره به این شرح است:
۱- دبیرخانه جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی پس از بررسی های مختلف و مشورت با اساتید و صاحب نظرات رشته عکاسی، جهت معرفی و جایگزینی داور در سومین جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی، از استاد ارجمند و هنرمند گرامی سرکار خانم رعنا جوادی همسر استاد مرحوم بهمن جلالی دعوت نموده که با کمال مسرّت و افتخار اعلامی می نماییم ایشان دعوت دبیرخانه را پذیرفته و انشاالله با حضور این استاد ارجمند و فرهیخته در کنار سایر اساتید گروه داوری بتوانیم ضمن گرامیداشت یاد استاد بهمن جلالی، داوری بسیار مناسب و منحصر بفردی را به انجام برسانیم.

۲- همچنین دبیرخانه جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به تماس ها و درخواستهای مکرر دانشجویان، هنرمندان و عکاسان محترم، آخرین مهلت ارسال آثار برای حضور در سومین جشنواره سراسری عکس دانشگاه آزاد اسلامی را تا پایان وقت اداری روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری تمدید می نماید.
لازم به ذکر است با توجه به اینکه در اسفندماه امسال داوری آثار صورت می پذیرد، تاریخ مذکور غیر قابل تمدید می باشد و از تمامی علاقمندان به شرکت در این جشنواره تقاضا می شود تا تاریخ دهم اسفند ماه سال جاری به صورت حضوری و یا از طریق پست آثار خود را ارسال نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده فراخوان سومین دوره این جشنواره ” اینـجـا ” کلیک کنید.

پیشین
پاناراماهای « مهران سپهران » در موزه دکتر سندوزی
پسین
مراسم چهلمین روز درگذشت « بهمن جلالی » برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست