1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. روز عکس تاریخی و نمایشگاهی از عکس های قاجاری

روز عکس تاریخی و نمایشگاهی از عکس های قاجاری

به مناسبت روز عکس تاریخی و روز ملی پژوهش، و همچنین گرامی داشت یکصدوهفتادودومین سال ورود عکاسی به ایران، نمایشگاه عکسی از روز سه شنبه ۲۵ آذرماه جاری در مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امور خارجه برپا می شود.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک "(Chiilick.com) به نقل از روابط عمومی موزه عکسخانه شهر، نمایشگاه عکس های یاد شده مطابق با آنچه در اعلان نمایشگاه آمده از منحصر به فرد ترین عکس های تاریخی دوره قاجار است که از طرف اداره اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه و با همکاری موزه عکسخانه شهر تهران در مرکز آموزش و پزوهش های بین المللی وزارت امور خارجه برگزار می شود.

روز عکس تاریخی و نمایشگاهی از عکس های قاجاری

این نمایشگاه برای نخستین بار و همزمان با روز ملی پژوهش گزیده ای از عکس های نویافته دوره قاجار و بایگانی اداره اسناد و تاریخ دیپلماسی و منتخبی از عکس های موزه عکسخانه شهر به نمایش در خواهد آمد.

مقرر شده تا در مراسم گشایش این نمایشگاه "سرمدی" قائم مقام وزارت امور خارجه و برخی از مقامات سیاسی و فرهنگی در ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۵ آذرماه در محل سازمان ایرانی مجامع بین المللی مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امور خارجه حضور پیدا کنند.
مرکز اموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امورخارجه در تهران، خیابان نیاوران، خیابان شهید آقایی واقع شده است.

پیشین
گزارش اختتامیۀ نخستین دوسالانه عکس ورزشی ایران
پسین
« قاب شیدایی » در آستانه رونمایی قرار گرفت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست