1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. رونمایی از کتاب عکس چشمه «شهدای غواص»

رونمایی از کتاب عکس چشمه «شهدای غواص»


کتاب عکس چشمه با موضوع تشییع و تدفین شهدای غواص استان مازندران با حضور عکاسان در شهر ساری رونمایی می شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک کتاب عکس چشمه دربرگیرنده مجموعه عکس هایی از نگاه عکاسان حوزه هنری استان مازندران با مدیریت معاون فرهنگی-هنری حوزه هنری ساری « مهدی معصومی گرجی » صر روز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه جاری با حضور عکاسان صاحب اثر و شاخص استان در محل حوزه هنری مازندران در شهر ساری رونمایی می شود.

مجموعه عکسهای این کتاب از مراسم استقبال باشکوه شهدای غواص در استان مازندران می باشد که شامل ۵۵ قطعه عکس منتخب از ۲۶ عکاس فعال و حاضر در آیین تشییع شهدای غواص استان بود که چندی پیش با تشریفات ویژه ای وارد کشور شده و پس از تهران، در استان مازندران مورد تکریم و تشییع اهالی شهرستان ها و روستاهای استان مازندران قرار گرفتند.

در شاخه مستند خبری سیاه و سفیدو رنگی در ۷۲ صفحه، قطع خشتی به همت مهدی معصومی گرجی و سینا دلشادی  با حمایت حوزه هنری مازندران  به چاپ رسیده است .در این مراسم که با حضور عکاسان و علاقمندان و خانواده شهدا برپا می باشد.
همزمان با آیین رونمایی از کتاب عکس چشمه ، نشست تخصصی عکس با دو تن از عکاسان و دست اندرکاران حوزه عکاسی و اطلاع رسانی ، محمد نوروزی و مهدی سروری برگزار می شود.
در این نشست محمد نوروزی عکاس صاحب نام و پیشکسوت مطبوعات پیرامون تاثیر نشر عکس در انتقال پیام و مهدی سروری مدیرمسئول دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک پیرامون عکس به عنوان یک رسانه به نقل مطلب می پردازند.
اسامی عکاسان صاحب اثر در کتاب عکس چشمه به این ترتیب معرفی شده است: عقیل تشکری ، علیرضا صداقتی ، سیدمنصور معصومی سنگتراشانی ، اصغر عالیشاه ، مهدی معصومی گرجی ، سینا دلشادی ، علی سلحشور ، داریوش منصوری ، محسن غلامی ، مصطفی نیک نقش ، عبدالرحمن طبری ، حسین خادمی ، مرتض جعفری ، حسین بهرامی ، سیدولی شجاعی لنگری ، حامد پراکند ، امیرعلی رزاقی ، میکاییل صادقی ، محمدجواد صالحی ، مریم رسولی ، مونا سعادت نیا ، صدیقه نجف زاده ، زهرا محمدی ، سمانه شیرازی ، سیده فاطمه آقامیری و مهدیه مرتضوی .
این مراسم با حضور عکاسان و میهمانان و مدیران ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه در محل سالن اجتماعات حوزه هنری استان مازندران در شهر ساری جاری آغاز شده و پیش از ساعت ۲۰ پایان خواهد یافت.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
«کارگاه مقدماتی خوانش عکس» در تبریز
پسین
اسامی مدعوین به اردوی عکاسی جشنواره عکس شیراز امروز

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست