1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. زمان برگزاری اختتامیه هفتمین سوگواره عکس مهر محرم

زمان برگزاری اختتامیه هفتمین سوگواره عکس مهر محرم

دبیرخانه هفتمین سوگواره ملی عکس مهر محرم زمان برگزاری آیین اختتامیه مهر محرم را اعلام کرد.
این دبیرخانه با ارسال خبر برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین نمایشگاه ملی عکس «مهر محرم» به ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) اعلام کرد: روز سه شنبه ۲۵ آذرماه جاری با معرفی عکاسان برتر این دوره، از ایشان تجلیل خواهد کرد.

فراخوان هفتمین سوگواره ملی عکس « مهر محرم » میثم قدس پور دبیر اجرایی این سوگواره با اعلام این خبر افزود:« در آئین اختتامیه که در روز سه شنبه ساعت ۱۸ در تالار تئاتر شهر سمنان برگزار خواهد شد، از عکاس ۳ قطعه عکس برگزیده در بخش ملی و عکاس ۳ قطعه عکس برگزیده در بخش استانی تجلیل بعمل خواهد آمد.
ایشان تقدیر از عکس برگزیده از نگاه مردم و دیدارکنندگان را نیز از جمله برنامه های این مراسم عنوان کرد.

همچنین نشست تخصصی عکس محرم با حضور هیئت داوران سوگواره متشکل از: افشین بختیار، امیرعلی جوادیان و سیدعباس میرهاشمی در روز سه شنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در تالار حکیم الهی فرهنگسرای کومش شهر سمنان برگزار می شود. شرکت در این نشست برای تمامی عکاسان و علاقه مندانآزاد و رایگان است.

شایان ذکر است که هفتمین نمایشگاه ملی عکس «مهر محرم» در تاریخ ۱۲ آذرماه جاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، مسوولین و هنرمندان با نمایش ۳۰ عکس منتخب عکاسان از ۱۶ استان کشور در بخش ملی و ۲۰ اثر عکاسان در بخش ویژه استان سمنان در نگارخانه سیمرغ فرهنگسرای کومش سمنان افتتاح شد و به مدت یک هفته میزبان علاقمندان به هنر عاشورایی بوده است.
همچنین نخستین نمایشگاه عکس «محرم در جهان اسلام» به عنوان بخش جنبی سوگواره ملی عکس مهر محرم با نمایش آثار عکاسان از ۵ کشور عراق، ترکیه، هندوستان، آلمان و انگلستان در نگارخانه فرهنگ و هنر فرهنگسرای کومش سمنان به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه تعداد ۳۳ قطعه عکس از سوگواری شیعیان و ایرانیان خارج از کشور در ماه محرم سال جاری در بخش غیر رقابتی سوگواره عکس مهر محرم به نمایش درآمد.

پیشین
حکم دبیر چهارمین جشنواره عکس فرش دستباف صادر شد
پسین
اسامی شرکت کنندگان دومین جشنواره راه و بی راه

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست