1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. زمان برگزاری کارگاه « محمد غفوری » تغییر کرد

زمان برگزاری کارگاه « محمد غفوری » تغییر کرد

 

موضوع «عکاسی در شهر» با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی ۲۸ دی در خانه هنرمندان بررسی می‌شود.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان ایران، در نوبت ظهر هفتمین روز برگزاری «ده روز با عکاسان» که ۲۸ دی در خانه هنرمندان برگزار می‌شود، کیارنگ علایی از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ کارگاه «گزاره نویسی در عکس‌های معاصر» را برپا می‌کند و در ادامه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ پانل «رسانه‌های دیجیتال» با شرکت نمایندگان سایت‌های مرتبط با عکس و عکاسی: پایگاه خبری دوربین دات نت، پایگاه عکس چیلیک، وان پیکس و سایت عکاسی با حضور محمدمهدی رحیمیان به عنوان کارشناس برگزار می‌شود.

عکاسان تبلیغات، میهمان نخستین روز «ده روز با عکاسان» در بخش پایانی هم از ساعت ۱۷:۴۵ الی ۲۰ موضوع «عکاسی در شهر» با شرکت نمایندگان نیروی انتظامی و کارشناسانی همچون فرزاد هاشمی و رامین کاکاوند به بحث گذاشته می‌شود.

همچنین کارگاه «عکاسی مستند» محمد غفوری که قرار بود، ۲۷ دی در خانه هنرمندان برگزار شود به ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰ روز دوشنبه، ۲۹ دی انتقال یافت.
در سومین دوره «ده روز با عکاسان» تمامی گالری‌های خانه هنرمندان ایران به طور همزمان به این برنامه تعلق گرفته است که به همین منظور گالری بهار به انجمن عکاسان ایران، گالری تابستان به انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، گالری نامی به انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران، گالری میرمیران به انجمن عکاسان سینمای ایران، گالری پاییز به انجمن عکاسان میراث فرهنگی، گالری زمستان به انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران و گالری ممیز به انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس اختصاص داده شده است.

سومین دوره «ده روز با عکاسان» با در مجموعه ای کاری متشکل از: نامور عباسیان، محمدمهدی رحیمیان، مجید ناگهی، کاوس صادقلو، یدا.. ولی زاده، حسن غفاری، مریم منصوری، کامیار کوشان، مژگان الماسیان، وحید حسامیان، به دبیری ابراهیم صافی از ۲۱ الی ۳۰ دی سال ۹۳ در خانه ی هنرمندان ایران به نشانی: تهران، خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر درحال برگزاری است.

پیشین
گزارش تصویری: کارگاه آموزشی نورپردازی استودیویی
پسین
انتقاد شهاب الدین عادل از گرایش عکس‌های تئاتر به فرم

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست