1. خانه
  2. اخبار
  3. “زن و مقاومت” عنوان نمایشگاهی در موزه فلسطین

“زن و مقاومت” عنوان نمایشگاهی در موزه فلسطین

موزه هنرهای معاصر فلسطین از ۹ تیر ماه، میزبان نمایشگاهی از عکسهای هنرمندان عکاس ایرانی با موضوع « زن و مقاومت» خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر فلسطین وابسته به فرهنگستان هنر، این موزه از ۹ تیرماه میزبان نمایشگاهی از آثار هنرمندان عکاسی کشورمان با موضوع زن و دفاع مقدس خواهد بود.

در این عکسها روایت تصویری حضور زن در عرصه دفاع مقدس، نقش زن در جبهه و پشت جبهه، و در صحنه های حمایت و پشتیبانی مالی، تدارکاتی، عاطفی و معنوی از رزمندگان، حضور فراگیر زن در عرصه های اجتماعی مرتبط با جبهه و جنگ را شاهد خواهیم بود،‌که جلوه های به یاد ماندنی و خاطره انگیزی از سالهای دفاع مقدس و آثار حضور زنان و مادران در این عرصه ها را به نمایش می گذارد.

این نمایشگاه شامل بیش از ۶۰ اثر از ۴۵ هنرمند عکاس بوده و در گزینش آنها، به جنبه های هنری، زیبایی شناختی و حرفه ای عکسها توجه وی‍ژه ای شده است.

نمایشگاه عکس « زن و دفاع مقدس» روز یکشنبه ۹ تیر ماه ، ‌رأس ساعت ۱۷ ، با حضور هنرمندان و عکاسان و عموم علاقمندان در موزه هنرهای معاصر فلسطین گشایش خواهد یافت.

گفتنی است این موزه برپایی نمایشگاههای عکس را به عنوان یکی از اصلی ترین محورها و اولویتهای کار خود تداوم خواهد داد به طوری که تاکنون موزه فلسطین میزبان دهها نمایشگاه عکس از هنرمندان و عکاسان ایران و جهان اسلام بوده است.

پیشین
گزارشی از مناظره بیل گیتس و استیو جابز در یک برنامه تلویزیونی
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست