1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. زودتر از موعد مقرر نمایشگاه «جشن تصویر سال» فردا تمام می‌شود

زودتر از موعد مقرر نمایشگاه «جشن تصویر سال» فردا تمام می‌شود

منبع: ایسنا –

دبیر «جشن تصویر سال» گفت: فرصت دیدن آثار به‌نمایش درآمده در سیزدهمین دوره‌ی این رویداد، ۱۷ اسفندماه به پایان می‌رسد.

سیف‌الله صمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هنرهای تجسمی ایسنا، اظهار کرد: با صحبت‌هایی که انجام شده، امسال نمایشگاه «جشن تصویر سال» تا ۱۷ اسفندماه میزبان مخاطبان خواهد بود و علاقه‌مندان تا این تاریخ، فرصت دارند از آثار این دوره دیدن کنند.

او افزود: فیلم‌های جشنواره «فیلم تصویر» تا ۲۰ اسفندماه پخش خواهند شد و با پایان یافتن بخش فیلم، دوره‌ی سیزدهم «جشن تصویر سال» و جشنواره «فیلم تصویر» نیز به پایان می‌رسد.

پیش از این، خانه‌ی هنرمندان ایران اعلام کرده بود که از ۱۸ اسفندماه سه نمایشگاه تجسمی در این مرکز هنری افتتاح خواهند شد که این، به‌معنی پایان یافتن «جشن تصویر سال» زودتر از موعد مقرر (۲۰ اسفندماه) خواهد بود.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه سیزدهمین «جشن تصویر سال» از ۳۰ بهمن‌ماه با در اختیار داشتن همه گالری‌های خانه هنرمندان ایران آغاز شد.

این نمایشگاه که بزرگ‌ترین رویداد تصویری سال است مانند سال‌های گذشته در دو بخش آزاد و جوانان زیر ۲۵ سال، آثاری را در رشته‌های عکس، گرافیک (پوستر) و کاریکاتور در معرض دید علاقه‌مندان قرار داد.

۵۰۰ تابلوی عکس در پنج رشته‌ی خبری، ورزشی، هنر و هنرمندان، خلاقه و مستند اجتماعی روی دیوار گالری‌های خانه هنرمندان رفت. ۳۰۰ عکس موبایلی نیز در دو بخش آزاد و گربه‌های ایرانی به‌نمایش گذاشته شد. همچنین ۶۵ اثر گرافیکی و آثار ۴۰ هنرمند مهمان و ۵۷ اثر کاریکاتور در سیزدهمین «جشن تصویر سال» دیده شده‌اند.

علاقه‌مندان برای دیدن این آثار می‌توانند به نشانی طالقانی، خیابان ایرانشهر، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

انتهای پیام

پیشین
عکاسان دوشادوش رزمندگان بودند/ افتخار ما ابراز ارادت به شهداست
پسین
برگزیدگان جشنواره بهار معرفی شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست