1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. سایت رسمی نشریه عکس رونمایی شد

سایت رسمی نشریه عکس رونمایی شد

وبگاه رسمی نشریۀ علمی، فرهنگی، هنری و اطلاع رسانی عکس معرفی و رونمایی شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، پس از غیبت سالانه نشریه عکس در جامعه عکاسی کشور، پایگاه رسمی نشریه عکس با هدف اطلاع رسانی و ارائه خدمات بیشتر و بهتر و ارتباط با مخاطبان ، راه‌اندازی شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.
علاقمندان و مخاطبین می توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی: www.iranaksmagazin.com از آخرین رویدادهای عکاسی ایران و جهان آگاه شده و بخش هایی چون: گالری عکس، مقالات، گفت‌وگوهای داخلی و خارجی با عکاسان، معرفی کتاب‌های عکاسی و مطالب متنوع دیگری را مشاهده کنند.

مسعود امیرلویی مدیرمسئول و صاحب امتیاز نشریه عکس و سایت مجله عکس در گفت وگو با واحد خبر پایگاه عکس چیلیک اظهار داشت:
هدف از راه اندازی این سایت حفظ ارتباط با مخاطبان عزیزی است که سالها نشریه عکس را همراهی کردند. مسلم است که با تغییر فضای رسانه ای اهل رسانه هم باید خود را با آن هم آهنگ کنند، راه اندازی این سایت با ادامه فعالیت نشریه به صورت چاپی مغایرتی ندارد و می تواند به صورت مکمل آن عمل کند، قطعاً با شکل و شمایل و رویکردی متناسب با دوران جدید و نیازهای جدید به فکر ادامۀ فعالیت نشریه هم هستیم، البته شرایط اقتصادی کشور هم بر تصمیم گیری ما بسیار تأثیرگذار است.

امیرلویی با اشاره ای گذرا به موضوع شرایط اقتصاد معلوم الحال امروز جامعه و ضرورت ادامه فعالیت نشریه عکس هم گفت: متأسفانه! ما در مقابل تصمیمات کلان اقتصادی دست و پا بسته هستیم، اما در فکریم که نشریه را هم با توجه به نیازهای جامعه عکاسی و هم با توجه به توجیه اقتصادی آن منتشر کنیم، ولی چون قادر به پیش بینی وضعیت اقتصادی کشور نیستیم قطعاً تصمیم گیری در این مورد چندان آسان نیست و در حال حاضر هر کاری را که امکانش وجود دارد، انجام می دهیم.

مدیرمسئول سایت نشریه عکس با دعوت از کاربران و ارایه نظرهای ایشان، به لزوم پویایی و ارتقاء کیفیت و کمیت سایت و محتوای آن هم اشاره کرد و یادآور شد: به هر حال این سایت می تواند در غیبت نشریه چاپی، ارتباط ما را با مخاطبین و علاقمندان برقرار کند.
همچنین نشانی الکترونیکی: news@iranaksmagazine.com به عنوان مرجع گیرنده اخبار فعالیت‌های عکاسی به همراه اطلاعات کامل، عکس و پوستر برای انعکاس در این سایت معرفی شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس «کوبا» در نگارخانه ایده پارسی
پسین
نمایش عکس‌های تاریخی اماکن مذهبی در موزه عکسخانه شهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست