1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. سخنرانی « سعید صادقی » در دانشگاه تهران

سخنرانی « سعید صادقی » در دانشگاه تهران

نمایشگاهی از آثار هنرمند عکاس ” سعید صادقی ” با عنوان ” بازگشت ” همراه با نشست و سخنرانی با عکاس در نگارخانه دانشگاه تهران برگزار می شود.
این نمایشگاه یک روزه همراه با نشست نقد و بررسی آثار و همچنین امکان گفت وگو و پرسش و پاسخ با عکاس آثار ارایه شده می باشد.

سعید صادقی متولد آذرماه سال ۱۳۳۲ در شهر تبریز است. وی عکاسی را از دوران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ آغاز و با سمت عکاس و خبرنگار در روزنامه جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸ همزمان با شروع جنگ تحمیلی ادامه داد.
وی پس از جنگ عراق نمایشگاه نیمه پنهان جنگ را با عکاسی عراقی برگزار کرد.
صادقی صاحب تالیف مقالات بسیاری در حوزه جنگ و هنر و انسان شناسی بوده و تاکنون دهها نمایشگاه عکس اختصاصی برپا کرده و در نمایشگاه های گروهی بسیاری نیز شرکت داشته از جمله موضوعات آن می توان به :”جنگ”، “کودکان ،”ایران امروز”،”زنان ایران” و … اشاره کرد.

علاقه مندان می توانند از آثار متفاوت این عکاس که به مدت یک روز از ساعت ۹ تا ۱۸ دوشنبه ۸ اردی بهشت ماه جاری برگزار می شود دیدن کنند.
علاقه مندان می توانند جهت شرکت در جلسه سخنرانی عکاس و گفت وگو با ایشان از ساعت ۱۲ تا ۱۴ همان روز – فقط – از درب میهمان دانشگاه تهران واقع در خیابان ۱۶ آذر مراجعه نمایند.

پیشین
نمایشگاه « شهید گمنام » در شهرستان اهر
پسین
نگاه های برتر تور عکاسی « کویر » معرفی شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست