1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. سومین تور عکاسی چیلیک با سفر به دریاچه ” اوان” در منطقه الموت برگزار شد.

سومین تور عکاسی چیلیک با سفر به دریاچه ” اوان” در منطقه الموت برگزار شد.

پایگاه عکس چیلیک با اعتقاد بر این باور که عکاسی بیش از آموزشهای کلاسیک نیازمند آموزشهای کارگاهی بوده و با وجود دریافت پیشنهاد های مکرر از علاقمندان، نسبت به راه اندازی تورهای عکاسی، مقصد سومین تور عکاسی خود را منطقه الموت و دیدار از مجموعه روستا و دریاچه ی ” اوان” قرار داد.

دریاچه ” اوان ” با وجود چشم اندازی زیبا و غیر قابل وصف همیشه یکی از جذاب ترین مناطق مورد نظر عکاسان بوده و پایگاه عکس چیلیک با میزبانی سی نفر از دانشجویان عکاسی و علاقمندان به عکس، سومین تور خود را در روز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه به مقصد منطقه الموت قزوین برگزار نمود.

در ضمن این سفر پخش لوحی فشرده و بروشورهایی از شرح منطقه و معرفی جاذبه های گردشگری استان، مقرر گردید مسابقه عکسی از آثار همسفران برگزار شده و در صورت احراز کیفی عکسهای رسیده نمایشگاهی نیز از این آثار در نگارخانه چیلیک برپا گردد.

برگزاری سفرهای عکاسی با هدف ارتقاء سطح کیفی نگاه عکاسان جوان به واسطه ی دو رویکرد دریافت های درونی و ریشه های علمی، تقویت سواد بصری همسفران، بحث و گفتگو پیرامون مباحث نظری در هنر به ویژه عکاسی، شناخت و بازدید مناطق مستعد عکاسی، ایجاد زمینه مناسب برای علاقمندان به شرکت درسفرهای گروهی، تقویت اخلاق جمعی در سفر انجام می پذیرد.

سومین تور عکاسی چیلیک
همسفران همراه در این سفر خانمها و آقایان :

رامش لاهیجی، سوگل داورزنی، سروش جوادیان، طلا رنجبران، نرگس بهرامی، حسنا شهرامی پور، الهام گازری، ساغر برکات، سپیده رضاخانی، نغمه جهانی، رکسانا جاهد، زهرا سرمشقی، آناهید قربانی، غزاله کشاورز، احمد اخباری، اوا لوسیه ویته، زهرا مدی ، فیروزه فلاح ارجمند، نسرین کشاورز، رزا امانی ، امیر افشانی، سمیه باقری، مریم دوستانی، زهرا درمان، سمیه کشاورز، الهه رستگاری، ایمان گازری ، محمد کاظم ارشد، پویان نصرتی، سمیه هاشمی

مسئولین سفر ضمن ابراز تاسف از علاقمندانی که با وجود واریز وجه و ثبت نام امکان حضور در این سفر برایشان مهیا نگردید اعلام کردند به طور قطع شرایطی در خور را در تورهای آینده لحاظ خواهند نمود تا پاسخگوی این اشتیاق صمیمانه باشند.

سفر به دشت لاله های واژگون و روستای احمد آباد تفرش با معماری سنتی از جمله سفرهای برگزار شده این گروه می باشد.

مقصد سفر بعدی این تور محمودآباد آمل تعیین گردیده و بازدید از منطقه جنگلی نور و دیدار از تونل های طبیعی روستا های این منطقه از جمله برنامه های این سفر می باشد.

پیشین
بانوان عکاس پایگاه عکس چیلیک از شهرستان خوانسار عکاسی کردند
پسین
عرضه کارت حافظه ۱۶ گیگابایتی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست