1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. سومین دورۀ « ده روز با عکاسان » برگزار می‌شود

سومین دورۀ « ده روز با عکاسان » برگزار می‌شود

 

با اختصاص تمام نگارخانه های خانه ی هنرمندان ایران، سومین دورۀ « ده روز با عکاسان » برگزار می‌شود.
سومین رویداد « ده روز با عکاسان » دی ماه ۱۳۹۳ با مشارکت هفت انجمن‌ تخصصی عکاسی در تمامی نگارخانه های خانه ی هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
به گزارش ”  پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان ایران، سومین دورۀ « ده روز با عکاسان » که از سوی انجمن عکاسان ایران در آستانۀ برگزاری است، سعی دارد تا این بار متفاوت‌ تر از دو سال گذشته برگزار شود.
” انجمن عکاسان ایران “ در نظر دارد این دوره را با مشارکت انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی عکاسی برگزار کند و از این طریق زمینه‌ مشارکت طیف‌ های مختلف جامعه عکاسان و معرفی ظرفیت‌ های شاخه‌های متفاوت این رشته هنری را ایجاد کند.

این برنامه با حضور هفت عنوان انجمن تخصصی عکاسی شامل: انجمن عکاسان ایران، انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، انجمن عکاسان میراث فرهنگی ایران، انجمن عکاسان سینمای ایران، انجمن عکاسان تئاتر و سایت‌ های تخصصی عکس وعکاسی برگزار می‌شود.
“مسعود زنده روح کرمانی “ریاست انجمن عکاسان ایران
، هدف از برگزاری این رویداد را، نگاه کاربردی و تخصصی به عکاسی در قالب نمایش آثار، نشست‌های تخصصی، نمایش فیلم و برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی توسط هر یک از انجمن ها و تشکل های عکاسی برشمرد و افزود: نگاه کلی به این برنامه کاملا خاص و هنرمندانه به آثار نمایشگاهی، برگزاری نشست‌های تخصصی میان رشته‌ای و درنظر گرفتن ژانر انتخابی انجمن‌های عکاسی است. هر انجمن تخصصی بر اساس توانایی و امکانات خود یک فیلم کوتاه تخصصی در خصوص ژانر خود بر اساس اعلام و تایید برگزارکنندگان به نمایش در می‌آورد و این فیلم‌ها در روزهای تخصصی هر انجمن به نمایش در می‌آیند.

از دیگر ویژگی‌های این دوره اختصاص تمامی نگارخانه های خانه ی هنرمندان ایران به طور همزمان به برنامه « ده روز با عکاسان » است که به همین منظور نگارخانه ی بهار به انجمن عکاسان ایران، نگارخانه ی تابستان به انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، نگارخانه ی نامی به انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران، نگارخانه ی میرمیران به انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، نگارخانه ی پاییز به انجمن عکاسان میراث فرهنگی، نگارخانه ی زمستان به انجمن عکاسان سینمای ایران و نگارخانه ی ممیز به انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس اختصاص داده شده است.
سومین دوره « ده روز با عکاسان » از ۲۱ تا ۳۰ دی ماه جاری در خانه ی هنرمندان ایران به نشانی: تهران، خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می‌شود.

پیشین
فراخوان اردوی جشنواره ملی عکس شهر بهارنارنج «ساری»
پسین
نمایشگاه عکس « چشم آسمان » در اصفهان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست