1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. سومین دوسالانه عکس بسیج برگزار می شود

سومین دوسالانه عکس بسیج برگزار می شود

دبیرخانه سومین مسابقه دوسالانه عکس بسیج با ارسال پیامی به دفتر رسانه ” پایگاه عکس چیلیک ” از برگزاری دور جدید این مسابقه از سوی سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ خبر داد.

سومین دوسالانه عکس بسیج برگزار می شود

در ابتدای فراخوان این مسابقه آمده است: استقبال بی نظیر از دو دوره گذشته دوسالانه سراسری عکس بسیج و همکاری و همراهی عکاسان و هنرمندان تهران بزرگ ما را بر آن داشت تا با یاری خداوند متعال سومین دوسالانه سراسری عکس بسیج را با امید دستیابی به اهداف تعیین شده برگزار نماییم.
در دوسالانه سوم سعی در ارتقای کمی و کیفی برگزای این دوره گردیده، تا بتوان بستر مناسبی برای بروز خلاقیت های هنری در راستای حفظ ارزشها و آرمان های اسلامی و تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارتقاء ارتباط و حفظ انسجام میان هنرمندان بسیجی ایجاد نمود.
موضوع مسابقه در این دوره از دوسالانه، فعالیت های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان تعیین شده است.

در ذیل موضوع تاکید شده است: آثاری در این موضوع مورد توجه است که دارای مضامین همچون: فعالیت های اجتماعی، خدمت رسانی، اردوهای سازندگی، تولید هدفمند، سازندگی معنوی، تعلیم و تربیت، ایثار و مقاومت، و … باشد.
موضوع دیگری که در فراخوان مورد نظر برگزارکننده بوده زندگی ایرانی اسلامی با دقت در مضامینی چون: آیین عبادی، جشن ها، عزاداری ها، آداب و رسوم، اقوام و حماسه، اقوام و تولید، بازی های محلی و راهپیمایی اربعین کربلا.

فراخوان فاقد نام دبیر و اسامی داوران بوده و آخرین مهلت شرکت در این مسابقه ۲۵ مردادماه جاری در نظر گرفته شده است.

 
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
طرحی نو در آستانه نهمین سال آغاز فعالیت چیلیک
پسین
کتاب عکس « انتهای زمین » منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست