1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. سومین دو روزه عکاسان گیلان با حضور عکاسان در رشت برگزار می شود

سومین دو روزه عکاسان گیلان با حضور عکاسان در رشت برگزار می شود

سومین دو روزه عکاسان گیلان با حضور عکاسان خبری و مستند در رشت برگزار می شود

انجمن عکاسان رشت سومین ویژه برنامه تخصصی، آموزشی خود را باعنوان دو روزه عکاسان گیلان با موضوع عکاسی خبری و مستند در تاریخ ۱۹ و۲۰ تیرماه سال جاری در مجتمع فرهنگی وهنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار می نماید.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان رشت ، ازجمله عکاسان میهمان و حاضر در این مراسم «حسن قائدی» عکاس مطبوعات دارنده بیش از پنجاه عنوان حضور در فستیوال های ملی و بین المللی است که سابقه دبیر عکس و ادیتور در خبرگزاری فارس، خبرگزاری برنا، هنرآنلاین و آژانس عکس ایران را دارد.
قائدی همچنین سابقه عکاسی در جنگ های سوریه و عراق و جنگ آمریکا با عراق و عکاسی از زلزله های پاکستان ، ترکیه و زلزله شهر بم در استان کرمان را نیز دارد.
عکسهای ایشان در نشریه هایی چون: گاردین، تایم، نیوزویک، دیلی میل و سان به چاپ رسیده و در این برنامه ایشان درباره شرح عکس و بیانیه عکاس و نمایش و تحلیل عکس های جنگ سوریه و عراق به ارایه نکات و تجربه های کسب شده خواهد پرداخت.
دیگر مهمان برنامه علی شاکر دکترای علوم ارتباطات اجتماعی مدیرمسول هفته نامه “همشهری جوان” مدرس روزنامه نگاری بحران و گزارش نویسی در دانشکده خبر و مدرس کارگاه های رسانه و خبر در سطح کشور اشاره نمود که در این برنامه درباره «اهمیت تصویر در روزنامه نگاری امروز» به ارایه مطلب می پردازند.
دیگر مهمان برنامه مرتضی رفیع خواه عکاس مطبوعاتی مستد و خبری خبرگزاری های فارس و تسنیم است. وی دارنده جوایز متعدد در جشنواره های ملی عکس می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز نموده است.
لازم به ذکر است آثار ایشان در نشریه ها و سایت های خبری: تهران تایمز، ایران دیلی، جام جم، همشهری و اطلاعات و همچنین چاپ عکس های ایشان در کتاب های درسی کشور اشاره نمود که درباره «مجموعه عکس در فتوژورنالیسم و نمایش و تحلیل مجموعه عکس های برگزیده ملی و بین المللی» به ارایه مطلب می پردازند.
الوند رضازاده مدرس دانشگاه فرهنگ و هنر، مستند ساز و عکاس مستند و خبری و رئیس انجمن عکاسان رشت و عکاس سابق روزنامه ایران دیگر میهمان این برنامه است که عکس های ایشان درمطبوعات سراسری به چاپ رسیده است و در این برنامه درباره «فتوژورنالیسم و نمایش و تحلیل مجموعه عکس های خبری جشنواره ورلدپرس فتو» مطالبی را ارایه خواهند کرد.

لازم به یادآوری است در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهی شرکت اهدا می شود.

علاقمندان به حضور در این برنامه می توانند جهت ثبت نام با شماره های: ۰۹۱۱۱۳۴۵۷۴۱ و ۰۹۱۱۲۳۱۸۸۹۸ یا آی دی @NGO_AKASAN_RASHT در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار نمایند

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «نقطه سر خط» در گالری رادین مشهد
پسین
فیلم مستند «هولیوود اصفهان» به نمایش گذاشته می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست