1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. سومین نمایشگاه انجمن عکس اوز در نگارخانه شهرداری

سومین نمایشگاه انجمن عکس اوز در نگارخانه شهرداری

سومین نمایشگاه سالیانه « انجمن عکس اوز » از روز شنبه ۱۸ مردادماه جاری در محل نگارخانه ی شهرداری شهرستان اوز گشایش می یابد.
در این نمایشگاه گروهی تعداد ۴۲ قطعه عکس از ۱۱ عکاس عضو این انجمن با موضوع آزاد در اندازه ۶۰ در ۴۰ سانتیمتر می باشد.اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب اعلام شده است:
طه قاضی زاده، بهزاد کرامتی، سهیل یادگاری، پردیس مبصر، مهدیس مبصر، مرجان خرم،صلاح الدین قائدی، امین بحرانی، صفا صالح پور، نیلوفر نوبختی و فاطمه کمالی.

سومین نمایشگاه انجمن عکس اوز در نگارخانه شهرداری

در قاب ابتدای این نمایشگاه به قلم آی تای شکیبافر آمده است:
بازخوردهای فرازمینی گاه آنقدر زمینی می شوند که نه تنها نگاهمان، بلکه ذره های وجودمان را تسخیر می کنند، و ما، انسان های پرهیاهو، در این قلمرو، با فرهنگ ها، بینش ها و نگاه های گوناگون تکه هایی از این بازخوردها را گاه با قلم، خطی بر کاغذ ثبت می کنیم و گاه با چشم سوم، دوربین، عکسی از آن را به خاطرات پیوند می دهیم.
در این جهان به ازای هر عکسی که به ثبت میرسد، یک قدم به دنیای فرا واقعی در ذهنمان همانند جنین در شکم مادر، نزدیک می شویم. کافیست فقط چند ثانیه به عکسی چشم بدوزید تا هزاران هزار دنیای دیگر برویتان گشوده شود، آنگاه شما برترین انسان بر روی این کره خاکی هستید، چرا که وارد بعد چهارم جهان شده اید، آری… عکس همان بعد چهارم است، جایی که زمان، مکان و حتی انسان ها را از آن چیزی که هستند به دور می کند، در عین حال که تمام زیبایی ها و زشتی هایشان محفوظ است.

این نمایشگاه ساعت ۱۹روز شنبه ۱۸ مردادماه گشایش یافته و علاقه مندان می توانند تا پایان روز ۲۸ مردادماه جاری همه روزه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه شهرداری اوز در استان فارس، شهرستان لارستان، شهر اوز، میدان امام شافعی واقع شده است.

پیشین
فراخوان پنجمین جشنواره عکس فیروزه تبریز
پسین
آثار هفتاد عکاس در « انتهای زمین » نشست

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست