1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. سی وششمین تور عکاسی چیلیک عازم « کاشان » شد

سی وششمین تور عکاسی چیلیک عازم « کاشان » شد

پایگاه عکس چیلیک ” پس از گذر از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک، در نظر دارد تا جهت دستیابی به بخش تکمیلی اهداف با دومین دور برگزاری این تورها، تور عکاسی این مرکز را همراه همسفران به مقصد شهرستان کاشان و ابنیه تاریخی این شهر واقع در استان اصفهان برگزار نماید.
همسفران سی وششمین تور عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” و علاقمندان عکاسی، بامداد پنج شنبه، ۱۵ دی ماه سال ۱۳۹۰ به قصد دیدار و عکاسی از خانه طباطبایی ها، خانه عامری ها، مسجد و مدرسه آقابزرگ، باغ فین و … با حضور در مقابل دفتر پایگاه عکس چیلیک عازم شهرستان کاشان می شوند.
تور عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” همچون همیشه حرکت خود را از مقابل دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” در تهران آغاز و با یاری خداوند، همزمان با حضور و نظر کارشناس عکاسی گروه، مطابق برنامه و هماهنگی های انجام گرفته با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان عکاسی خود را آغاز و به نتیجه خواهند رساند.

برنامه ریزی این سفر به گونه ای است که همسفران، ضمن عکاسی، در نشستی عکاسی و گفت و گوی صمیمانه پیرامون موضوع نیز شرکت داشته و در نهایت به یاری خداوند، غروب پنجشنبه، به محل آغاز حرکت در مقابل دفتر پایگاه در تهران برخواهند گشت.

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، فرم، معماری و مفهومی افزایش دهند.

همچنین لازم به تاکید است که برنامه ریزی تورهای عکاسی این رسانه به شکل مستقل صورت گرفته و طراحی و برگزاری و اطلاع رسانی تورهای عکاسی چیلیک تنها توسط ” پایگاه عکس چیلیک ” بوده و مراتب اطلاع رسانی آن نیز از طریق این رسانه به اطلاع خواهد رسید.

این در حالی است که همسفران با مشارکت در انعکاس گزارش تصویری تور عکاسی و حضور در دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” نشستی را عصر روز سه شنبه ۲۰ دی ماه جاری با مضمون نقد و بررسی سفر، نمایش و گفتگو پیرامون عکس های ثبت شده همسفران تجربه خواهند کرد.

تمامی همسفران این تور عکاسی نیز همچون سایر همسفران تورهای عکاسی چیلیک از امکان شرکت در ” فعالیت های مربوط به همسفران تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک ” برخوردارند.
لازم به ذکرست مبدا حرکت تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” از محل دفتر این رسانه واقع در میدان هفت تیر در تهران می باشد.
تورهای آتی ” پایگاه عکس چیلیک ” با هدف عکاسی از: ماهیگیری آمل، کویر مرنجاب، آبگیر الندان، تالاب های انزلی و میانکاله، پل ورسک و شیرگاه، عشایر دشت مغان، محیط جنگلی شهر گرگان، مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی شهرستان خوانسار، طبیعت آستارا، طبیعت منطقه کپورچال و … در دست طراحی و برنامه ریزی است.
علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری و شرایط شرکت، می توانند با شماره های دفتر پایگاه: ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴(ده خط) تماس بگیرند.
——————————————————————————————————————————
برای مشاهده گزارش تورهای برگزار شده “ ایـنجـا ” و جهت مشاهده تورهای عکاسی آتی این رسانه “ ایـنـجـا ” کلیک کنند

 

پیشین
سی وهفتمین تور عکاسی چیلیک عازم « آمل » شد
پسین
سی وهفتمین تور عکاسی چیلیک به « آمل » می رود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست