1. خانه
  2. اخبار
  3. سی ومین تور عکاسی چیلیک عازم کیاسر مازندران شد

سی ومین تور عکاسی چیلیک عازم کیاسر مازندران شد

” همسفران و علاقمندان به شرکت در سلسله تورهای عکاسی، همزمان با شامگاه چهارشنبه، چهارم خردادماه ۱۳۹۰ از مقابل دفتر پایگاه عکس چیلیک ” در قالب سی ومین ” تور عکاسی چیلیک ” با هماهنگی های انجام گرفته، به قصد عکاسی از طبیعت و مناظر و محلات شالیکاری اهالی شمالی نشین حومه کیاسر، عازم استان مازندران شدند.

سی ومین تور عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک “، حرکت خود را همچون همیشه از مقابل دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” در تهران آغاز و با یاری خداوند، مطابق برنامه، عکاسی خود را همزمان با صبحگاه روز پنجشنبه، پنجم خردادماه با ورود به منطقه و شالیزارهای منطقه آغاز خواهند کرد.

سی ومین تور عکاسی چیلیک عازم شهر ساری شد

از دیگر اهداف تعیین شده، عکاسی از مناظر زیبای روستایی، بافت سنتی محلات قدیمی شهرستان، تجربه عکاسی مستند اجتماعی با حضور در مناطق زندگی شالیکاران و … می باشد.
برنامه ریزی این سفر به گونه ای است که همسفران، با یاری خداوند، شامگاه روز جمعه، ششم خردادماه جاری به محل آغاز حرکت در مقابل دفتر پایگاه در تهران برخواهند گشت.
از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، فرم، معماری و مفهومی افزایش دهند.

همچنین لازم به تاکید است که برنامه ریزی تورهای عکاسی این رسانه به شکل مستقل صورت گرفته و طراحی و برگزاری و اطلاع رسانی تورهای عکاسی چیلیک تنها توسط ” پایگاه عکس چیلیک ” بوده و مراتب اطلاع رسانی آن نیز از طریق این رسانه به اطلاع خواهد رسید.
این در حالی است که همسفران با مشارکت خود در انعکاس گزارش تصویری تور عکاسی، و حضور در دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” نشستی را با مضمون نقد و بررسی سفر، نمایش و گفتگو پیرامون عکس های ثبت شده همسفران تجربه خواهند کرد.
تمامی همسفران این تور عکاسی نیز همچون سایر همسفران تورهای عکاسی چیلیک از امکان شرکت در ”  نخستین جشنواره تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک “ برخوردارند.
لازم به ذکر است مبدا حرکت تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” از دفتر این رسانه واقع در ضلع شمالی میدان هفت تیر در تهران می باشد. تورهای آتی ” پایگاه عکس چیلیک ” با هدف عکاسی از: کارگاه های آجر پزی، ابنیه کاشان، تالاب های انزلی و میانکاله، پل ورسک و شیرگاه، عشایر دشت مغان، جنگل های گرگان، طبیعت آستارا و طبیعت منطقه کپورچال و … در دست طراحی و برنامه ریزی است.
علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری، می توانند با شماره های پایگاه: ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ (ده خط) تماس حاصل نمایند.

پیشین
نخستین شماره نشریه چشمک منتشر شد
پسین
سی ویکمین تور عکاسی چیلیک به ری می رود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست