1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. سی ونهمین تور عکاسی چیلیک به « خوانسار » می رود+تکمیلی

سی ونهمین تور عکاسی چیلیک به « خوانسار » می رود+تکمیلی

پایگاه عکس چیلیک پس از گذر از نخستین دوره تورهای عکاسی، در نظر دارد تا جهت دستیابی به بخش تکمیلی اهداف با دومین دور برگزاری این تورها، سی و نهمین تور عکاسی این مرکز را همراه همسفران به مقصد شهرستان خوانسار واقع در استان اصفهان برگزار نماید.
همسفران سی ونهمین تور عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” و علاقمندان عکاسی، با یاری خداوند، مطابق با برنامه طراحی شده و همزمان با حضور کارشناس عکاسی گروه، حرکت خود را در شامگاه چهارشنبه ۱۳ اردی بهشت ماه جاری از مقابل دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” آغاز کرده و پس از صرف صبحانه در بوستان سرچشمه این شهرستان، در نخستین ساعت طلوع خورشید در منطقه و موقعیت مناسب ارتفاعات دشت گلستانکوه، به قصد دیدار و عکاسی از لاله های واژگون و همچنین مناظر طبیعی دشت گلها، همچون همیشه با حضور در مقابل دفتر این رسانه عازم شهرستان خوانسار می شوند.
از دیگر برنامه های این روز دیدار و عکاسی از مسجد جامع شهرستان، مقبره باباپیر، امامزاده احمد(ع)، حضور در کوچه باغ ها، بازار، مناطق دارای بافت معماری خشتی و … می باشد.

سی ونهمین تور عکاسی چیلیک به « خوانسار » می رود

برنامه ریزی این سفر به گونه ای است که همسفران، ضمن عکاسی، در یک نشست عکاسی و گفت و گوی صمیمانه پیرامون موضوع نیز شرکت داشته و در نهایت به یاری خداوند، شامگاه پنجشنبه ۱۴ اردی بهشت ماه، به محل آغاز حرکت در مقابل دفتر پایگاه در تهران بازخواهند گشت.

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، فرم، معماری و مفهومی افزایش دهند.
همچنین لازم به تاکید است برنامه ریزی، طراحی، اطلاع رسانی و برگزاری تورهای عکاسی چیلیک، مستقل صورت گرفته و تنها توسط ” پایگاه عکس چیلیک ” بوده و مراتب اطلاع رسانی آن نیز از طریق این رسانه به اطلاع خواهد رسید.

این در حالی است که همسفران با مشارکت در انعکاس گزارش تصویری تور عکاسی و حضور در دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” نشستی را با مضمون نقد و بررسی سفر، نمایش و گفتگو پیرامون عکس های ثبت شده همسفران تجربه خواهند کرد.
تمامی همسفران این تور عکاسی نیز همچون سایر همسفران تورهای عکاسی چیلیک از امکان مشارکت در فعالیت های مربوط به همسفران تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک برخوردارند.
لازم به ذکر است مبدا حرکت تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” از دفتر این رسانه واقع در ضلع شمالی میدان هفت تیر در تهران می باشد.
تورهای آتی ” پایگاه عکس چیلیک ” با هدف عکاسی از: مناظر کردستان و مراسم پیرشالیار، طبیعت دیلمان و لاهیجان، کوهپیمایی و عکاسی تا قله توچال، شالیکاری در ساری و دیدار از منطقه حفاظت شده آب بند الندان، مزرعه آفتابگردان تاکستان، طبیعت جنگلی ماسال، تالاب های انزلی و میانکاله، تفرش، پلور، غار رود افشان، پل ورسک و شیرگاه، عشایر دشت مغان، جنگل ناهارخوران در گرگان، منطقه اسالم به خلخال، مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی شهرستان خوانسار، ماهیگیری آمل، شهرک تاریخی ماسوله، شهر کرد، طبیعت آستارا، طبیعت منطقه کپورچال و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.
علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری، می توانند با شماره های دفتر پایگاه: ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴(ده خط) تماس حاصل نموده و یا برای اعلام حضور و همچنین ثبت نام در تور عکاسی به مقصد دشت لاله های واژگون شهرستان خوانسار “ ایـنـجـا ” کلیک کنند.
———————————————————————————————————————————————————————————–

برای مشاهده گزارش تورهای برگزار شده “ ایـنجـا ” و جهت مشاهده تورهای عکاسی آتی این رسانه “ ایـنـجـا ” کلیک کنید.

پیشین
« ایران به روایت چشمان من » در موزه عکسخانه شهر
پسین
چهل امین تور عکاسی چیلیک به « دیلمان و لاهیجان » می رود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست