1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. شانزدهمین تور عکاسی چیلیک در زنجان برگزار شد

شانزدهمین تور عکاسی چیلیک در زنجان برگزار شد

جوانان علاقمندان به عکاسی از موضوع های معماری و مستند در قالب شانزدهمین تور عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” همزمان با اولین ساعات بامدادی پنجشنبه ۲۰ خردادماه سال جاری از مقابل دفتر این پایگاه، به قصد دیدار و عکاسی از این شهر، عازم استان زنجان شدند.

این سفر میزبان علاقمندان به شرکت در تورهای عکاسی چیلیک بود تا مطابق برنامه، ضمن دریافت بسته فرهنگی و بروشور حاوی اطلاعات از منطقه سلطانیه و زنجان به منظور اشراف هر چه بیشتر عکاسان گروه بر موضوع، همزمان با نور صبحگاهی در قالب حرکتی گروهی از مقاصد مشخص همچون: گنبد سلطانیه، بنای چلبی اوغلی، مسجد جامع سجاس، موزه شهر و بازار و مسجد جامع شهر زنجان عکاسی کنند.

شانزدهمین تور عکاسی چیلیک در زنجان برگزار شد

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، معماری و مفهومی افزایش دهند.

از این رو سایر همسفران با ارایه عکس های منتخب خود از مقاصد این تورها می کوشند تا شرایطی شایسته برای تدوین مجموعه ای تصویری و هدفمند از علم و هنر عکاسی را دامن بزنند.

” پایگاه عکس چیلیک ” ضمن تشکر از حضور سرکارخانم اعظم ولی قیداری در جمع همسفران این تور، از حضور و زحمات عکاس جوان زنجانی سالار نیرهدی تقدیر کرده و اسامی همسفران شانزدهمین تور عکاسی چیلیک را به این ترتیب اعلام می نماید:
محمدکاظم ارشد، مرجان ابوالقاسمی، مرضیه امامی، ابراهیم باقرلو، مسعود بهروان، علی توفیقی، ساناز حاجی خانی، نیما خالدی کیا، سیداسماعیل حسینی، سیدمحمدمهدی حسینی، زهرا درمان، مریم دوستانی، علی(کامران) ذهبی، محمد رضایی، ابراهیم رامه، مهدی رامه، مهدی زنجانی، مهدی سروری، روح ا.. سنجرانی، مهدی شاه حسینی، سارا طاهرمقدس، علی طاهری، محسن فتاحی، الهام گازری، آزاده گلابگیران، خشایار لشنی، سجاد معظمی گودرزی، میثم معینی آرانی، علی مرشدلو، مرضیه ملکی زاده، سلیمان محمدی، میترا محمدی، آرین مطلبی، سهیل یعقوبی.

مطابق با رسم تمامی تورهای عکاسی این پایگاه در مسیر بازگشت به تهران بنا به رای حاضرین در سفر، به چند تن از همسفران منتخب، هدایایی چون: امکان استفاده از تخفیف های ویژه از ” پایگاه تخصصی کتاب عکس ” و تورهای عکاسی، چندین جلد کتاب عکس، لوح فشرده و … تقدیم گردید و همسفران در آخرین ساعت شامگاهی روز پنجشنبه به مقابل دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” در تهران بازگشتند.

از دیگر برنامه های آینده تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” سفر به منطقه: یوش، شیرگاه، کویر مرنجاب، یزد، ماسال و … می باشد.

پیشین
بامداد امروز شانزدهمین تور عکاسی چیلیک به زنجان رفت
پسین
مریم زندی مدرک درجه یک هنری وزارت فرهنگ و ارشاد را نپذیرفت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست