1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. ششمین تور پایگاه عکس چیلیک در سواحل محمودآباد برگزار شد.

ششمین تور پایگاه عکس چیلیک در سواحل محمودآباد برگزار شد.

پایگاه عکس چیلیک در ادامه سلسله سفر های گروهی و بنا به درخواست تنی چند از کاربران، مقصد ششمین تور عکاسی خود را سواحل محمود آباد و جنگل های نور و الیمالات مشخص نمود.

این تور که با هدف شناسایی و پرورش استعداد های جوان و ایجاد محیطی سالم و صمیمی بین همسفران جهت ارتقا سطح علمی اطلاعات عکاسان جوان صورت گرفت، طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ مهر ماه برگزار شد و همسفران، بعد از دریافت بروشور ششمین تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک با موضوع شناسایی جذابیت های عکاسی منطقه، در چندین نوبت از ماهیگیران ساحل، ارتفاعات رویان و جنگل های نـــور و اولیـــماتوم به عکاسی پرداختند.

در مسیر بازگشت برای برخی همراهان نیز بنا به انتخاب همسفران هدایایی در نظر گرفته شد.

این تور که با فعالیت های خود جوش و ارتباط صمیمانه همسفران همراه بود، در ساعت ۲۱:۳۰ جمعه به پایان رسید و قرار شد با مشارکت همسفران، “پایگاه عکس چیلیک” مرکز جمع آوری و تدوین عکس های گزارشی سفر ۲ روزه باشد تا نسخه ای از این لوح فشرده مالتی مدیا با موضوع “آنچه در سفر گذشت” به دوستان همسفر تقدیم شود.

اسامی همسفران این تور بدین شرح بوده است:
احمد اخباری، درناز حاجیها، محدثه زارع، محمد علی سعیدی، مهدی سروری،حمید شیخ حسنی، مونا علوی، محمد یزدزاد، غزاله کشاورز ، مهدی رامه، الهام گازری، سیاوش مولایی، آزاده گلابگیران، مجید وفایی، مصطفی دوستی، زهرا یزدزاد، احمد معروفی.

سفر پاییزی به منطقه شیرگاه، عکاسی از عشایر همدان، دیدار از پاییز روستای هرانده و … از دیگر برنامه های بعدی تور بوده که در دست کارشناسی و برنامه ریزی است.

پیشین
انتشار یک خبر ۸۸ روز بعد!
پسین
نمایشگاه ساسان مویدی در عکسخانه شهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست