1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. شصت ودومین تور عکاسی چیلیک در قشم برگزار شد

شصت ودومین تور عکاسی چیلیک در قشم برگزار شد

پایگاه عکس چیلیک پس از برگزاری نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک در دور جدید برگزاری این سلسله سفرهای عکاسی، شصت ودومین تور عکاسی این رسانه را در مناطق دیدنی وسعت جزیره قشم واقع در استان هرمزگان برگزار کرد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” (Chiilick) در این سفر که بیش از ۱۷ نفر از عکاسان و علاقه مندان تورهای پیشین این رسانه حضور داشتند، همسفران در مسیر راه، اطلاعات بسته های فرهنگی را با بیان راهنمایی های لازم، از مسئول تورهای عکاسی این رسانه دریافت کردند و از اهم برنامه های عکاسی دراین تور در مسیر آبراه اسکله بندرعباس تا اسکله شهیدحقانی در ساحل جزیره قشم آگاه شدند.
برنامه ریزی این تور به شکل و شیوه ای بود که همسفران در طول مدت زمان اقامت خود در این جزیره امکان حضور و دیدار و عکاسی از بیشترین موضوع ها را همچون: تخم گذاری شبانه لاک پشت های پوزه عقابی، تنگه چاه کوه، موج شکن رمچاه، چاه های تاریخی تلا، کارگاه لنج سازی، تعاونی صیادان محلی، گورستان لنج ها، قلعه پرتغالی ها، مناطقی از لافت، دره ستارگان و… را داشته باشند.

شصت ودومین تور عکاسی چیلیک در قشم برگزار شد

در ادامه برنامه عکاسی همسفران شرایطی مهیا شد تا زمانی مناسب نیز به شکل آزاد در اختیار ایشان قرار گیرد تا همراهان این تور عکاسی به شکل برنامه ریزی شده از زمان آزاد خود نهایت استفاده را داشته باشند.
مطابق با رسم تمامی تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” مقرر شد تا با مشارکت همسفران فعال (صاحب اثر در گزارش تصویری و عکس های منتخب)، نشست نقد و بررسی عکس های این تور برگزار شده و عکس ها و نگاه برتر در این نشست بنا بر رای و نظر همسفران و حاضرین علاقه مند مورد معرفی قرار می گیرند.
از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” پس از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، معماری و مفهومی افزایش دهند.
پایان بخش برنامه شصت و یکمین تور عکاسی چیلیک پس از مشارکت در انعکاس گزارش تصویری این تور، شرکت در جلسه نمایش آثار برتر و نقد و بررسی عکس های این سفر می باشد که با حضور همسفران فعال و مجاز به حضور، در اتاق آموزش دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” برگزار خواهد شد.
اسامی همسفران همراه در تور عکاسی جزیره قشم به این ترتیب است:
هادی نوید، فاطمه میرالی، میترا محمدی، مجتبی محسنی، مریم کاظم زاده، ملیحه فرهادی، منا عبدا..پور، مهدی سروری، محمدرضا رحیمی، محمدرضا خرازی، نیما خالدی کیا، معصومه حضرتی، فاطمه(رامش) حسینی لاهیجی، فاطمه سادات(هانیه) حجازی، سیده ریحانه بی آزاران، ابراهیم باقرلو و محمدرضا(امید) آقائی.

شصت ودومین تور عکاسی چیلیک در قشم برگزار شد

مدیریت پایگاه عکس چیلیک خود را متعهد می داند به واسطه تمامی هماهنگی ها از اصغر بشارتی و محمدامین اخلاصی تقدیر و تشکر کرده و از همراهی و پشتیبانی قاسم خدایی، علی رضوانی، عبدالصمد اسعدی نهایت قدردانی را داشته باشد.تورهای آتی ” پایگاه عکس چیلیک (Chiilick.com) با هدف عکاسی از: آبگیر الندان، عشایر شهرکرد، روستاهای کردستان، غروب ماسوله و صبحگاه قلعه رودخان، ارتفاعات ساواشی(تنگه واشی)، روستا و کویر ورزنه، پلور، تالاب های انزلی و میانکاله، غار کتله خور، کلیبر، دریاچه شورمست، تفرش، پلور، غار رود افشان، جزیره قشم، ترکمن صحرا، نهارخوران گرگان، کردستان، سوادکوه، پل ورسک و شیرگاه، عشایر دشت مغان، جنگل ناهارخوران در گرگان، منطقه اسالم به خلخال، طبیعت آستارا، طبیعت منطقه کپورچال و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.

 

پیشین
آموزشگاه تخصصی عکاسی مرداد گشایش یافت
پسین
« طبیعت سوباتان » مقصد آتی تور عکاسی چیلیک

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست