1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. شورای شهر از دو عکاس حرفه ای تقدیر کرد

شورای شهر از دو عکاس حرفه ای تقدیر کرد

شورای شهر همدان در اقدامی عکاسانه از دو تن از عکاسان حرفه ای تقدیر کرد و گامی دیگر در نقش آفرینی عکاسانه برداشت.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، به نقل از مجموعه هنری رسانه ای سیمرغ؛ با تقدیر از این دو عکاس نامدار « عباس عرب زاده » و « ساسان مویدی » دومین گام در نقش آفرینی استان همدان در هنر عکاسی در صحن شورای اسلامی شهر همدان برداشته شد.
در ابتدای این دیدار مراسم معارفه انجام شد و در ادامه هر یک از عکاسان، دیدگاه خود را نسبت به عکاسی و تاثیر آن در بطن جامعه برای حاضرین مطرح کردند.
مهدی شریفی مدیر مجموعه هنری رسانه ای سیمرغ که از حاضرین در این مراسم بود اظهار داشت: در پیگیری های ملی و فراملی مجموعه سیمرغ جهت ارتقا استانداردهای هنر عکاسی با تعامل تمام عیار معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان گام مستحکم دیگری در احیا هنر عکاسی برداشته شد.
همدان مویدی عرب زاده
شریفی با ایجاد مجمع عکاسان استان همدان ، یادآور شد: پس از ایجاد مجمع عکاسان استان همدان توسط مجموعه سیمرغ و شناسایی و ساماندهی بیش از ۷۵۰ عکاس این استان با حضور مدیران و اعضای شورای سیاستگذاری سیمرغ و تعامل با متولیان مدیریت شهری و اختصاص بیش از ده ها ساعت جلسه کارشناسی گامی دیگر در احیا هنر عکاسی ، همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برداشته شد.
در این جلسه که در صحن شورای شهر همدان با حضور مدیران و متولیان فرهنگی هنری مدیریت شهری، از ساسان مؤیدی به عنوان یکی از چهره های ملی عکاسی در کشور با اهدا تندیس سیمرغ و یادبودی تجلیل به عمل آمد.
با توجه به تعاملات صورت گرفته مجمع عکاسان استان همدان ذیل سیمرغ ، برنامه های پیش بینی شده ، نقش آفرینی عکاسانه با حمایت مدیریت شهری همدان ، از مرکز CSO سازمان ملل متحد بهره برداری و از عکاسان ایران اسلامی، حمایت آموزشی، فرهنگی ، هنری، اشتغالزایی به عمل خواهد آمد و همدان با برپایی بزرگترین رویداد عکاسی کشور و مرکز مورد نظر، به زودی میزبان اساتید برجسته و پیشکسوت هنر عکاسی کشور خواهد بود.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
محمود حیطه: در انتهای زمین موسیقی سکوت کویر را می شنوم
پسین
برگزیدگان سوگواره « از عاشورا تا اربعین » معرفی شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست