1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. طبیعت « الندان » هدف همسفران تور عکاسی چیلیک

طبیعت « الندان » هدف همسفران تور عکاسی چیلیک

پایگاه عکس چیلیک پس از گذر از نخستین دوره تورهای عکاسی و برگزاری نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک، در نظر دارد تا جهت دستیابی به بخش تکمیلی اهداف با دومین دور برگزاری این تورها، شصت وسومین تور عکاسی این رسانه را به مقصد طبیعت منطقه الندان واقع در استان مازندران برگزار نماید.
همسفران شصت وسومین تور عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” و علاقمندان عکاسی، با یاری خداوند، مطابق با برنامه طراحی شده و همزمان با حضور کارشناس عکاسی گروه، حرکت خود را در آخرین ساعات شامگاه پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه جاری از مقابل دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” آغاز کرده و همچون همیشه مطابق رسم سایر تورهای برگزار شده در جریان برنامه سفر قرار می گیرند.
مطابق با هماهنگی های انجام گرفته با سازمان حفاظت از محیط زیست استان، همسفران پس از حضور صبحگاهی در منطقه مقصد، در نخستین ساعت طلوع خورشید روز جمعه ۲۹ فروردین ماه در محیط و منطقه جنگل و آبگیر الندان، حضور یافته و تا غروب خورشید در این منطقه به عکاسی مشغول خواهند بود.

تور عکاسی چیلیک به « الندان » می رود

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند و مردم شناسی، طبیعت، فرم، معماری و مفهومی افزایش دهند.
همچنین لازم به تاکید است برنامه ریزی، طراحی، اطلاع رسانی و برگزاری تورهای عکاسی چیلیک، مستقل صورت گرفته و مراتب اطلاع رسانی آن برای حضور همسفران در سطوح گوناگون: دانشجویان، علاقه مندان، هنرجویان، عکاسان و … از طریق دفتر پشتیبانی این رسانه خواهد بود.

این در حالی است که همسفران با مشارکت در انعکاس گزارش تصویری تور عکاسی و حضور در دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” نشستی را با مضمون نقد و بررسی سفر، نمایش و گفتگو پیرامون عکس های ثبت شده همسفران تجربه خواهند کرد.

تمامی همسفران این تور عکاسی نیز همچون سایر همسفران تورهای عکاسی چیلیک از امکان مشارکت در فعالیت های مربوط به همسفران تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک برخوردارند.
لازم به ذکر است مبدا حرکت تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” از دفتر این رسانه واقع در ضلع شمالی میدان هفت تیر در تهران می باشد.
تورهای آتی ” پایگاه عکس چیلیک “ با هدف عکاسی از: روستاهای کردستان، طبیعت و مناظر اردبیل، عشایر شهرکرد و بازفت، کوره های آجرپزی و مزرعه آفتابگردان، طبیعت زندگی در دشت کلیبر، کوهپیمایی و عکاسی تا قله توچال، طبیعت جنگلی ماسال، تالاب های انزلی و میانکاله، تفرش، پلور، غار رودافشان، پل ورسک و شیرگاه، عشایر دشت مغان، جنگل ناهارخوران در گرگان، منطقه اسالم به خلخال، مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی، ماهیگیری آمل، شهرک تاریخی ماسوله، طبیعت آستارا، طبیعت منطقه کپورچال و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.

پیشین
کتاب « شیراز نگین پارسی » منتشر شد
پسین
برگزاری چهل و هشتمین جلسه کانون عکس لاهیجان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست