1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسان جوان یاد شهدای رسانه را گرامی داشتند

عکاسان جوان یاد شهدای رسانه را گرامی داشتند

تعدادی از عکاسان جوان با حضور در توری دو روزه ضمن زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای رسانه، نقد و بررسی عکس‌های آنها، از مناطق مذهبی شهرستان‌های شاهرود و دامغان بازدید و عکاسی کردند.

هشتمین تــــور عکاسی پایگاه عکس چیلیک بامداد روز پنجشنبه ۱۴ آذر ماه جاری آغاز شد تا با حضور عکاسان جوان در شهرستان‌های شاهرود و دامغان، امکان عکاسی از جاذبه‌های توریستی این دو شهرستان را در طی دو روز فراهم کند.

در این تور عکاسی، همسفران ضمن دیدار از طلوع خورشید در کویر، رنگین‌کمان جذاب جنگل ابر، بارش برف در ارتفاعات، بقعه بایزید بسطامی، آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی در منطقه شاهرود، روستا و قلعه دولت آباد، مسجد تاریخانه دامغان و چشمه علی به عکاسی از این مناطق پرداختند.

مقارن شدن برگزاری این تور با سالروز سانحه هواپیمایی C-130 مسبب جلسه‌ای شد تا در اولین شب این سفر، آثار عکاسان این سانحه، شهیدان: علیرضا برادران، محمدحسن قریب، محمد کربلایی، رسول کاظم‌نژاد، سیدمهدی میر افضلی به نمایش گذاشته شده و مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

زندگی در خانه‌ای خشتی از دیگر بخش‌های این سفر بود که همسفران توانستند با اسکان در آن با محیط روستایی نیز هر چه بیشتر مرتبط شوند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
هشتمین تور عکاسی چیلیک در استان سمنان برگزار شد
پسین
«ماسوله سفید» ساسان مویدی در عکسخانه شهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست